טל קרויטורו
New member
מתוך אידיאולוגיה אפשר לטפל גם פרו בונו
ובמרפאות לבריאות הנפש. לא צריך לעבוד עם מכון דוגמת קופת החולים בשביל זה. למחיר של טיפול יש שני פרמטרים - מבחינה חשבונית - כמה כסף יוצא מהכיס. מנסיוני בEMDR יוצא פחות - כי משלמים מעט יותר לשעה, אבל צריך משמעותית פחות פגישות, ורואים שיפור בדר"כ תוך שבועות. מבחינה כלכלית - הדרכים העקיפות בהם מפסידים כלכלית ורגשית כשהולכים לטיפול שמתארך במקום לטיפול רלוונטי - הדכאון שפוגע ביכולת להגיע לעבודה טובה יותר, החרדה שמונעת מלהתקדם במקום העבודה, פחד הקהל שפוגע ביכולת לפרזנטציה, הפגיעה בהתניידות התעסוקתית כשיש חרדת נהיגה, העלויות של טיפול השיניים בסופו של דבר אחרי שנמנענו ממנו בגלל פוביה דנטלית, הגירושים שמסתבכים כשהבגידה היא טראומה לא מעובדת. אני יכולה לתת אינספור דוגמאות כאלו. טיפול שלא עוזר מספיק - כל מחיר שלו הוא מופקע, אפילו בחינם זה מופקע כי הוא גוזל מאיתנו זמן ואנרגיות. טיפול שעוזר באופן ניכר תוך זמן קצר - MONEY WELL SPENT. ההשקעה הכי טובה שאפשר לבצע. גם מתוך אידיאולוגיה אני מידעת אנשים בשיטת טיפול שעוזרת בהיקף רחב בשבריר הזמן מהאלטרנטיבות. יש מטופלים ששואלים אותי - איך אני עושה את זה - איפה הרווח שיוצא לי מזה אם הם באים אלי לחמישית או עשירית מהזמן בהשוואה למטפל הקודם, אם הם משלמים לי מעט יותר לשעה אבל הרבה הרבה פחות במצטבר לכלל הטיפול. . מתוך האידיאולוגיה והפרופסיונליות הרווח שלי מגיע לא מה'קופה' שאני עושה על מטופל ספציפי , אלא על זה שהמטופלים כל הזמן מפנים אלי מטופלים חדשים - מהם אמשיך לקחת בסה"כ פחות מכל חלופה אחרת של טיפול פסיכולוגי. אני חלוצת EMDR בישראל גם מתוך אידיאולוגיה - כל פעם שאני רואה אדם שהולך שנים לטיפול שלא עזר לו או עזר לו מעט - מתכווץ לי הלב. כל פעם שמישהו שהיה שנים בטיפול שלא עזר לו מתחיל לפרוח תוך שבועות - מתרחב לי הלב. הצדק החברתי שלי זה להראות לאנשים שלפעמים חינם זה ביוקר, ושהשקעה זה דבר חשוב, ושזה שטיפול אחד לא עזר לך 15 שנה, לא אומר כלום על היכולת של טיפול אחר לסייע בפחות מ15 שבועות. הצדק החברתי שלי זה להאמין שהאדם בריא מבסיסו, ולכן ברגע שהטיפול מסיר לו את החסמים - הוא פורח (זה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש). אני עושה בהתנדבות ניוזלטר בנושא EMDR שמופץ בקרב מאות מטפלים, עוזרת בהתנדבות לעיתים קרובות ברשימת תפוצה שמאגדת אלפי מטפלי EMDR מרחבי העולם, ורק בראשון האחרון הצגתי באנגלית בנושא בכנס בינלאומי בירושלים. אני לא רואה חכה (איזו חכה, רשת ענקית) גדולה יותר, עדיף עשרות מונים מכל טון דגים.
ובמרפאות לבריאות הנפש. לא צריך לעבוד עם מכון דוגמת קופת החולים בשביל זה. למחיר של טיפול יש שני פרמטרים - מבחינה חשבונית - כמה כסף יוצא מהכיס. מנסיוני בEMDR יוצא פחות - כי משלמים מעט יותר לשעה, אבל צריך משמעותית פחות פגישות, ורואים שיפור בדר"כ תוך שבועות. מבחינה כלכלית - הדרכים העקיפות בהם מפסידים כלכלית ורגשית כשהולכים לטיפול שמתארך במקום לטיפול רלוונטי - הדכאון שפוגע ביכולת להגיע לעבודה טובה יותר, החרדה שמונעת מלהתקדם במקום העבודה, פחד הקהל שפוגע ביכולת לפרזנטציה, הפגיעה בהתניידות התעסוקתית כשיש חרדת נהיגה, העלויות של טיפול השיניים בסופו של דבר אחרי שנמנענו ממנו בגלל פוביה דנטלית, הגירושים שמסתבכים כשהבגידה היא טראומה לא מעובדת. אני יכולה לתת אינספור דוגמאות כאלו. טיפול שלא עוזר מספיק - כל מחיר שלו הוא מופקע, אפילו בחינם זה מופקע כי הוא גוזל מאיתנו זמן ואנרגיות. טיפול שעוזר באופן ניכר תוך זמן קצר - MONEY WELL SPENT. ההשקעה הכי טובה שאפשר לבצע. גם מתוך אידיאולוגיה אני מידעת אנשים בשיטת טיפול שעוזרת בהיקף רחב בשבריר הזמן מהאלטרנטיבות. יש מטופלים ששואלים אותי - איך אני עושה את זה - איפה הרווח שיוצא לי מזה אם הם באים אלי לחמישית או עשירית מהזמן בהשוואה למטפל הקודם, אם הם משלמים לי מעט יותר לשעה אבל הרבה הרבה פחות במצטבר לכלל הטיפול. . מתוך האידיאולוגיה והפרופסיונליות הרווח שלי מגיע לא מה'קופה' שאני עושה על מטופל ספציפי , אלא על זה שהמטופלים כל הזמן מפנים אלי מטופלים חדשים - מהם אמשיך לקחת בסה"כ פחות מכל חלופה אחרת של טיפול פסיכולוגי. אני חלוצת EMDR בישראל גם מתוך אידיאולוגיה - כל פעם שאני רואה אדם שהולך שנים לטיפול שלא עזר לו או עזר לו מעט - מתכווץ לי הלב. כל פעם שמישהו שהיה שנים בטיפול שלא עזר לו מתחיל לפרוח תוך שבועות - מתרחב לי הלב. הצדק החברתי שלי זה להראות לאנשים שלפעמים חינם זה ביוקר, ושהשקעה זה דבר חשוב, ושזה שטיפול אחד לא עזר לך 15 שנה, לא אומר כלום על היכולת של טיפול אחר לסייע בפחות מ15 שבועות. הצדק החברתי שלי זה להאמין שהאדם בריא מבסיסו, ולכן ברגע שהטיפול מסיר לו את החסמים - הוא פורח (זה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש). אני עושה בהתנדבות ניוזלטר בנושא EMDR שמופץ בקרב מאות מטפלים, עוזרת בהתנדבות לעיתים קרובות ברשימת תפוצה שמאגדת אלפי מטפלי EMDR מרחבי העולם, ורק בראשון האחרון הצגתי באנגלית בנושא בכנס בינלאומי בירושלים. אני לא רואה חכה (איזו חכה, רשת ענקית) גדולה יותר, עדיף עשרות מונים מכל טון דגים.