עזרה
אוקיי .. אני לא יודעת כל כך איך להתחיל.. מקווה שמישהו פה יצליח להבין באמת מה עובר עליי כל כך הרבה זמן וינסה לעזור לי להבין למה זה קורה... יש לי תופעה כזו שאני ממש נתפסת על דמויות סמכותיות אני מתכוונת בבית הספר - למחנכת בצבא- למפקדת אחר כך שעברתי בסיס אז לקצינה שאחראית עליי..אני מתכוונת כל פעם אני ממש נקשרת בצורה מוגזמת לדמות הסמכותית הזו.. וזה בא לידי ביטוי בהרבה דברים לדוגמא אני ממש רוצה תשומת לב ממנה כל הזמן ורוצה שיהיה אכפת לה.. זה ממש מתחיל להפריע לי כי אני הרבה פעמים ממש נפגעת מזה .. ואני בטוח שהתלות הזו לא קשורה בשום קשר לרצון לזוגיות עם אותה דמות סמכותית... אני באמת רוצה שזה כבר ייפסק כי אני נפגעת מזה כל כך הרבה כי הרי לאף אחת לא כל כך אכפת ממני ... זה מייאש מאוד ואולי אם אני אבין ממה זה ולמה זה קורה כל הזמן אז יהיה לי יותר סדר בראש ואולי זה יייפסק... אני באמת זקוקה לעזרה שלכם...... תודה ...
אוקיי .. אני לא יודעת כל כך איך להתחיל.. מקווה שמישהו פה יצליח להבין באמת מה עובר עליי כל כך הרבה זמן וינסה לעזור לי להבין למה זה קורה... יש לי תופעה כזו שאני ממש נתפסת על דמויות סמכותיות אני מתכוונת בבית הספר - למחנכת בצבא- למפקדת אחר כך שעברתי בסיס אז לקצינה שאחראית עליי..אני מתכוונת כל פעם אני ממש נקשרת בצורה מוגזמת לדמות הסמכותית הזו.. וזה בא לידי ביטוי בהרבה דברים לדוגמא אני ממש רוצה תשומת לב ממנה כל הזמן ורוצה שיהיה אכפת לה.. זה ממש מתחיל להפריע לי כי אני הרבה פעמים ממש נפגעת מזה .. ואני בטוח שהתלות הזו לא קשורה בשום קשר לרצון לזוגיות עם אותה דמות סמכותית... אני באמת רוצה שזה כבר ייפסק כי אני נפגעת מזה כל כך הרבה כי הרי לאף אחת לא כל כך אכפת ממני ... זה מייאש מאוד ואולי אם אני אבין ממה זה ולמה זה קורה כל הזמן אז יהיה לי יותר סדר בראש ואולי זה יייפסק... אני באמת זקוקה לעזרה שלכם...... תודה ...