עזרה spss

ברמן2903

New member
עזרה spss

שלום לכולם אינני לומד בבר אילן אך עלי להגיש עבודה בתוכנה, עלי להריץ רגרסיה של מספר משתנים מתוך מסד נתונים על מנת לענות על שאלת מחקר, מכיוון שאינני מכיר את התוכנה , אני מוכן לשלם למי שיריץ לי את הרגרסיה, אני צריך רק את הפלט....זה משימה פשוטה למי שבקיא בתוכנה....יש מעונינים?.
 

shubi82

New member
הנתונים כולם מסודרים כבר ב-SPSS?

רגרסיה ליניארית פשוטה?
 

shubi82

New member
אם יש לך הכל מסודר בSPSS

ואתה צריך להריץ רגרסיה ליניארית רגילה, אז ככה: analyze--> regression--> linear ומכניס שם את המשתנה התלוי, ואז הב"ת ולוחץ OK וזהו, נותן לך בפלט את כל מה שאתה צריך
 
למעלה