עזרה

מאי261

New member
עזרה ../images/Emo92.gif

חזרתי עכשיו מאולטראסאונד - שבוע 37 עגול. אז קודם כל הוא גדול - 3350 גרם (!) וחוץ מזה היא אמרה שיש ריבוי מי שפיר (198 AFI) - אני בעבודה ואין אצלי את הספר של בר, והרופא שלי בחופש היום - מישהי יכולה להגיד לי בבקשה מה זה אומר??? תודה
 

cookie1

New member
נדמה לי שריבוי מי שפיר יכול להעיד

על סכרת הריון, אבל אני מניחה שעשית את הבדיקות.
 

מאי261

New member
אוווף אני לא מוצאת... אני זוכרת

שכתוב על זה בספר אבל אין לי אותו לידי
 

cookie1

New member
מה שכתוב זה שלא צריך לדאוג

אם עשית את הבדיקות והכל בסדר אז אין מה לדאוג. אם מדובר בריבוי קל של מי שפיר זה זניח, אם מדובר בריבוי ממשי זה דורש מעקב ואולי אף שמירת הריון. הכי טוב שתתיעצי עם הרופא.
 
למעלה