עזרה/עצה...

The Charmd One

New member
עזרה/עצה...../images/Emo79.gif

הייתי פה בפורום פעם פעם (אתם הייתם הפורום הראשון שלי בתפוז
) אם מישהו זוכר אותי..בכל מקרה- הנה הבעיה: אני רוצה לעשות איזה כישוף אהבה- מאגיה לבנה, שנועד לתת אומץ אם אני חושדת שלמישהו יש רגשות כלפיי...אז רציתי לדעת האם יכולים להיות איזה סיבוכים או נזקים או זה לא יעבוד...כאילו איזה תופעות לוואי חחח שאני צריכה לדעת עלייהן...או שמישהו עשה אותו כבר והאם זה עזר לו בכלל... תודה למי שיעזור
אה, ויש לי ידע וקצת ניסיון בנושאי מאגיה...
פירוט הלחש: .Gana be with me in all that I do .Gana, please bring me a love that is true give him ( or her) the strength to put into words his (her) feelings, and sing like the song of the birds וצריך לעשות אותו מעל נר ורוד שמסביבו 6 מטבעות במרחק שווה. בבקשה עיזרו לי...
 

The Charmd One

New member
../images/Emo10.gifבבקשההה../images/Emo79.gif

קפיץ קפו!1 גיל גול! זום זום! מי עוד היה...? "פתרנו את הבעייהה"
 

GlitterDust

New member
בעקרון

הלחש נשמע בסדר, אבל לא הבנתי בשביל מה המטבעות? וגם... אולי הבורות שלי, אבל Gana? מי? מה?
 

L e s t a t

New member
לפי דעתי זה קצר מדי

עדיף שהנר יהיה אדום ולא ורוד. ואם את רוצה לחש כדי לדעת אם מישהו מחבב אותך, זה לא נראה לי, באופן אישי, מתאים. נסי לנסח את הלחש במילים שלך עם קצת יותר זיקה למטרה מאשר ארבע שורות שמבקשות אהבה.
 

The Charmd One

New member
הממ אוקיי, תודה...../images/Emo79.gif

אז זהו גם אני חשבתי שזה גונה אבל לא יודעת, אמרתי ג'נה...עשיתי אתמול, ימים יגידו..אה אופס זה טבעות...רשמית שם בטעות מטבעות...אם זה לא יעזור אני אקח את עצתכם..תודה
 
למעלה