עזרה עם 2 שאלות
שלום לכולם,
1- אני רוצה לעשות עוגת מתנה עם מכסה קצת פתוח אני יודעת שיש כמה דרכים לעשות זאת, וחשבתי להשתמש למכסה בממתק פיצפוצי אורז לא יצא לי עדיין להשתמש בו, האם זה רעיון טוב ואפשרי?
2- שאלה נוספת, האם אפשר לשלב בעוגות שכבות של מוסים, קרם בורלה וכו'? כי אני יודעת שהבצק סוכר כבד במיוחד כשיש הרבה שכבות, אך יצא לי לראות לא פעם באתרים אמריקאיים שהם מוסיפים לעוגות מעוצבות שכבות של מוסים, בקרם באווריה גם נתקלתי, האם השכבות האלה יכולות לשרוד את כל המשקל?
תודה מראש וסופ"ש נפלא
שלום לכולם,
1- אני רוצה לעשות עוגת מתנה עם מכסה קצת פתוח אני יודעת שיש כמה דרכים לעשות זאת, וחשבתי להשתמש למכסה בממתק פיצפוצי אורז לא יצא לי עדיין להשתמש בו, האם זה רעיון טוב ואפשרי?
2- שאלה נוספת, האם אפשר לשלב בעוגות שכבות של מוסים, קרם בורלה וכו'? כי אני יודעת שהבצק סוכר כבד במיוחד כשיש הרבה שכבות, אך יצא לי לראות לא פעם באתרים אמריקאיים שהם מוסיפים לעוגות מעוצבות שכבות של מוסים, בקרם באווריה גם נתקלתי, האם השכבות האלה יכולות לשרוד את כל המשקל?
תודה מראש וסופ"ש נפלא