shai_shai_shai
New member
עזרה עם הסולו
שלום לכולם, דבר ראשון אני חדש פה בפורום, הסתכלתי קצת ואני מרוצה! לדבר השני: אני לומד את השיר של guns n' roses - sweet child o mine אני כבר בסוף וליתר דיוק בסולו האחרון בדיוק ברגע שנכנס הקטע המהיר אני די בינוני ואני לא מצליח לנגן כל כך מהר או לחילופין אני פשוט לא מצליח ללמוד את הקטע הזה. אני מחפש באינטרנט איזה קטע וידאו שיראה לאט איך הולך עם הקטע בצירוף של הטאבים ככה שאני אוכל גם לראות את הטאבים שמנגנים וגם לראות כיצד זה מבוצע(בערך כמו קטעי הוידאו שיש באתר tab4u) אם מישהוא יכול לעזור לי אני אשמח, אני ממש רוצה לדעת איך לעשות את זה תודה
ואני יודע שזה הרבה לתרגל, אני רק רוצה להתחיל מנקודה טובה
שלום לכולם, דבר ראשון אני חדש פה בפורום, הסתכלתי קצת ואני מרוצה! לדבר השני: אני לומד את השיר של guns n' roses - sweet child o mine אני כבר בסוף וליתר דיוק בסולו האחרון בדיוק ברגע שנכנס הקטע המהיר אני די בינוני ואני לא מצליח לנגן כל כך מהר או לחילופין אני פשוט לא מצליח ללמוד את הקטע הזה. אני מחפש באינטרנט איזה קטע וידאו שיראה לאט איך הולך עם הקטע בצירוף של הטאבים ככה שאני אוכל גם לראות את הטאבים שמנגנים וגם לראות כיצד זה מבוצע(בערך כמו קטעי הוידאו שיש באתר tab4u) אם מישהוא יכול לעזור לי אני אשמח, אני ממש רוצה לדעת איך לעשות את זה תודה