עזרה עם הסולו

shai_shai_shai

New member
עזרה עם הסולו

שלום לכולם, דבר ראשון אני חדש פה בפורום, הסתכלתי קצת ואני מרוצה! לדבר השני: אני לומד את השיר של guns n' roses - sweet child o mine אני כבר בסוף וליתר דיוק בסולו האחרון בדיוק ברגע שנכנס הקטע המהיר אני די בינוני ואני לא מצליח לנגן כל כך מהר או לחילופין אני פשוט לא מצליח ללמוד את הקטע הזה. אני מחפש באינטרנט איזה קטע וידאו שיראה לאט איך הולך עם הקטע בצירוף של הטאבים ככה שאני אוכל גם לראות את הטאבים שמנגנים וגם לראות כיצד זה מבוצע(בערך כמו קטעי הוידאו שיש באתר tab4u) אם מישהוא יכול לעזור לי אני אשמח, אני ממש רוצה לדעת איך לעשות את זה תודה
ואני יודע שזה הרבה לתרגל, אני רק רוצה להתחיל מנקודה טובה
 

ran 15

New member
אם אתה עובד עם גיטר פרו פשוט תתחיל ממהירות

של 25% מהטמפו הרגיל...ותעלה לאט לאט..קח את הזמן אף אחד לא רודף אחריך...
 

amit190

New member
יש אתר שנותן את זה בתשלום אבל גם

דוגמאות להרבה שירים ... תבדוק דרך אגב מישהו מכיר תוכנה עם שליטה על המהירות שהשיר מתנגן בו?
 

Itai8

New member
בבקשה

http://www.freelicks.net/Sweet_child2.htm מפורק ולאט רק בשבילך... ובסוף יש הכל מחובר לאט והכל מחובר מהר
 

shai_shai_shai

New member
ובכל זאת

יש לי guitar pro אבל בכוונה שלי הייתה אם יש איזה קטע וידאו שגם מראה בצורה איכותית גם את מהלך הניגון עצמו בכל מקרה תודה
 
למעלה