עזרה עם החבר

החרוז

New member
עזרה עם החבר

היי. אני בת 14 ויש לי חבר בגיל שלי.. אנחנו אוהבים לבלות ביחד (במיוחד אצלו בבית) ואני אוהבת אותו והוא אוהב אותי מאוד. הבעיה היא שנראה לי שהוא יותר..איך להגיד.. "חושק" בי מאשר אוהב אותי. אני יודעת שהוא אוהב אותי מאוד, אבל תמיד הוא רוצה כל הזמן שנתנשק ונעשה דברים. אין לי בעיה להיות איתו ולזרום איתו, אבל הבעיה היא שפשוט זה מה שהוא רוצה כל הזמן.. אנחנו בקושי עושים משהו אחר חוץ מזה. ואני מדברת על אפילו רק לראות טלוויזיה או משהו בסגנון. אמרתי לו שנראה לי שזה כל מה שהוא רוצה כל הזמן והוא לא מכחיש אפילו את העובדה., ולא נראהלי שזה מציק לו. אני יודעת שבנים הם בדר"כ המין החרמן, אבל עדין יש גבול. מה לעזאזל לעשות?? תודה!
 
../images/Emo2.gif אלוהים

אתם כול כך צעירים ואתם יכולים לעשות דברים שמצריכים אחריות ושיקול דעת.לדעתי הוא לא אוהב אותך אם הוא מרשה לעצמו להתנהג עם בחורה שהוא "אוהב"אם זה מציק לך דברי איתו על זה על תשמרי בבטן.
 

natyly

New member
מזה זה?!

תדברי איתו ברצינות, ותשימו הכל על השולחן. אם את רואה הוא לא מעונין בשום דבר חוץ מקשר גופני זרקי אותו לעזעזל... עד כמה שזה כואב עדיף לך בלעדיו אם זה המצב, עד כמה שזה כואב...
 

מ ר נ פ ש

New member
אם לחבר שלך

לא מזיז מה ש*את* מרגישה ומה ש*את* רוצה, אז הוא לא אוהב אותך, הוא פשוט משקר לך כדי שהוא יוכל לגעת בך. אני יודע שזה לא נעים לך לשמוע, זה מאכזב וכואב, אבל זאת האמת, וככל שתביני את זה יותר מוקדם ככה תמנעי מעצמך להיפגע יותר.
 

yarmanex

New member
למה את חושבת שהוא אוהב אותך?

אני אגלה לך סוד, ברצינות אבל! כאשר בנים אומרים: "אני אוהב אותך", הדבר נכון לאותו רגע בלבד, וגם זה לא בטוח... באופן אישי, לא יצא לי להגיד את המשפט כמעט כלל, מלבד לחברתי הקודמת, והיום אני יודע שלא אהבתי אותה באמת.
 
למעלה