עזרה הדדית והצעות לאירוח

יוזמה לכתיבת מכתבים לחיילים בצפון!!

"מכתב לצפון" מתגבשת יוזמה למשלוח מכתבים אישיים לחיילים בצפון, שעושים עבודת קודש בהגנה עלינו. מי שכבר שלח משלוחי מזון ודברים אחרים שתבוא עליו הברכה אבל כמו שאנחנו יודעים לא תמיד צריך משהו גשמי כדי להביע תודה ומכתב אחד אישי אומר בעצם הכול. אז אנחנו מזמינים אותך ואותך ואותך(כן, גם אותך) לכתוב מכתב אישי לחייל אלמוני ופשוט לומר בדרכך, תודה! מכתב עם מסר אישי שיידעו שאנחנו מעריכים מאוד את מה שהם עושים ... את המכתבים ניתן להעביר לכתובת הזו: [email protected] אנחנו נדפיס ונשלח לחיילים בצפון!!! כל מי שרוצה להשתתף במבצע "מכתב לצפון" אנא מהרו ושלחו זאת עד ליום שישי ה-11 לאוגוסט. (בתקווה שעד אז המלחמה תיפסק אבל גם אם לא בכל זאת נדע ששלחנו לחיילים ברכת שלום) אנא העבירו את המידע במהרה לכמה שיותר אנשים כדי שכמה שיותר חיילים יקבלו מכתב אישי מהעורף.... תודה וכתיבה נעימה- צוות "מכתב לצפון"
 
צריכה עזרה/עצה..

בבית הישן של סבי(אף אחד כבר לא גר שמה)מתגוררים כל הבני דודים שלנו מהצפון סך הכל 4 משפחות..רובם עם ילדים קטנים... בסוף שבוע הקודם חזרו כולם לצפון בגלל אזכרה שהייתה לסבתא..חודש לאחר מותה..ונשארו שמה דווקא בסוף שבוע שהיה בו כל כך הרבה הפגזות.. הבעיה שנוצרה עקב כך זה שישנם זוג אחים הגדול בת 8 והקטן בן 4 הגדולה סירבה לעזוב את הממד מרגע חזרתה לצפון ועד חזרתה לכאן.. וגם זה נעשה בבכי רב.. ובאשר לקטן נהייתה לו מן חרדה אבל חזקה.. כשניפגשתי איתם ביום שחזרו הקטן בא דווקא אלי וסיפר לי מה היה בסוף שבוע.. וכאשר כל המבוגרים החלו לדבר על המצב הוא החל לבכות ולאטום את אוזניו יצאנו לטיול והוא נירגע.. אולם כשהתכוונתי ללכת הוא נלחץ.. החל להכל אותי ולתפוס בי בחוזקה עד שסבו ואימו הצליחו לשחררו הוא החל לבכות שלא רוצה שאני יעזוב.. ואותו דבר קרה ביום למחרת כאשר בערב הקודם הבטחתי שאחזור בבוקר והייתי צריכה ללכת לעבודה לאחר מכן.. אני לא ממש יודעת איך להתמודד עם זה ואשמח לדעות או עצות כיצד לעזור לילד..
 

Amazona

New member
שלום לכולם !

אנחנו 2 משפחות מצפת - רוצים לצאת ליום כיף מחר, להתאוורר קצת משפחה אחת אמא ואני בת 20 משפחה שניה 2 הורים (אולי רק 1) ו2 בנות אחת בת 12 והשנייה 17. לצאת מהבוקר ולחזור בערב. לאן אתם מציעים לסוע באיזור המרכז, ואם יש מקומות שמתחשבים בתושבי הצפון, זה יהיה מצויין (מבחינה כספית) תודה רבה ! אשמח לתגובות מהירות כי אם כן, אז צריך להחליט עוד הערב.
 

02147

New member
היי, שאלה לי אליכם :)

אני משרתת בחיל חינוך כמש"קית ת"ש והיום הודיעו לי כי אני מוקפצת לעיר האוהלים בתל אביב של תושבי קרית שמונה לשעשע את המשפחות ולעזור בפן הניהולי וההקמתי של המקום. רציתי לקבל קצת יותר פרטים על המקום, על התנאים, על "סדר היום" וכו'... כמה שיותר פרטים. פרט לכך - האמת היא שעל אף שאני סוגרת שבת לא צפויה, ועוד כחלק מהרגילה (חופש) שלקחתי אחרי מחזור טירונים בחוות השומר - אני ממש שמחה שאוכל להיות שם :) בכל אופן, תודה לכל העונים ... מקווה שהמצב ישתפר! נופר.
 

רבקהrc

New member
מעוניינים להשכיר דירה במרכז-בתשלום!

אז נכון שיש המון משפחות שמוכנות לארח בשמחה את תושבי הצפון. אבל משום מה דווקא להשכיר דירה בתשלום זה ממש לא עסק פשוט! משפחתי מתארחת במרכז אבל זה כבר לא פשוט בכלל! כל אחד נמצא בחור אחר ובטח כל המתארחים שביננו מבינים אותי שזה כבר ממש לא נעים. אז החלטנו לנסות להשכיר דירה בתשלום שיהיה נוח לכולם והנה העסק לא פשוט בכלל, אף אחד לא מעוניין להשכיר דירה לתקופה קצרה או שמעלים את המחיר בצורה גועלית וחסרת התחשבות. אז אם מישהו מכיר דירה נחמדה, מרוהטת לחלוטין, באזור המרכז או בירושלים עם חמישה חדרים (ארבעה חדרי שינה) אנחנו מוכנים רוצים לשלם, לא רוצים טובות - רק קצת התחשבות ומוכנות להשכיר לנו את הדירה גם לתקופה קצרה. תודה רבה!
 
../images/Emo72.gifשלום../images/Emo13.gif...אני מחפש

קובוצות התנדבות שנוסעות לצפון לשמח אנשים במקלטים או סתם מתנדבים לסייע לתושבי הצפון, אם יש כאלה נא לפנות אלי אני מעוניין להצטרף לעזור ולתרום
 

studenth

New member
מעוניינת לסייע באוזר ירושלים

אני מעוניינת להתנדב ולסייע לפעילויות המתארגנות עבור ילדי תושבי הצפון הנמצאים באזור ירושלים, ועבור תושבי הצפון בכלל, אך לא יודעת לאן לפנות. אשמח לכל תגובה בנושא.
 

aviva028

New member
בקשת עזרה דחופה ../images/Emo10.gif

הגיע לידי סיפור על משפחה עם ילדים מכרמיאל אשר מצבה הכלכלי היה קשה מאוד אבל עם המלחמה הוא החמיר ביותר. היום נותק הגז בביתם והמקרר גם החליט לשבות והפסיק לעבוד. אז אנא מכם עם יש אנשים טובים שיכולים לסייע אשמח לקשר ביניכם . יישר כח ותודה לכולם [email protected] זה המייל שלי. תודה רבה
 

kararo

New member
זוג צעיר מראשון לציון מוכן לארח

שלום רב, אנחנו זוג צעיר ללא ילדים עם דירה קטנה וחמודה (3 חדרים) אנחנו מוכנים לפתוח את ביתנו לזוג או זוג + 1 מאזור הצפון. יש לנו חדר פנוי לחלוטין עם מיטה זוגית מחשב וכלב. למעונינים: [email protected] נירית וקובי
 

omri987

New member
עזרה לצפון

הייתי מעוניין לקבל רעיונות לדרך שאפשר לתרום לצפון. אני חייל ואני חוזר כל סוף שבוע. יש לי רכב. חשבתי על עזרה בחלוקת מזון/ הסעת קשישים / כל דבר אחר שמצריך רכב, ולא מצריך שהייה של זמן ממושך, מאחר ואני חוזר רק בסופישבוע. אם תוכלו להפנות אותי לאיזושהי עמותה/מספר טלפון זה ממש יעזורף כי סופ השבוע כבר בפתח.
 

yperi

New member
דרושים מקומות בבתי מלון לארוח

אנחנו קבוצת עובדים בחברה במרכז הארץ, ומנסים לממן בכוחות עצמנו חופשה קצרה לכ-50 משפחות משכונות מצוקה מהצפון, תוך שיתוף פעולה עם נציגי החברה למתנסים. אנו פגשנו את המשפחות הללו באופן אישי בביקור שערכנו באיזור הצפון ביחד עם בדרני ילדים שגייסנו לצורך כך. המשפחות הללו נמצאות וישנות כבר כחודש במקלטים, שחלקם במצב די עלוב, ואין ביכולתן למצוא כל פתרון כדי לצאת משם. אנחנו בעיצומו של תהליך האירגון, ואולם נתקלנו בקשיים למצוא מקומות בבתי הארחה או מלונות לארוח של אותם משפחות במחירים סבירים באזור המרכז או הדרום. על כן, נשמח לכל מידע או הצעה לגבי בתי מלון, כפרי נופש, בתי הארחה וכו'. אנו מחפשים מקום נחמד, רגוע ונקי, על מנת לאפשר לכל משפחה מספר ימים של שקט. אנחנו לא מצפים לשום דבר בחינם - רק למחירים סבירים שיאפשרו לפרוייקט הזה להתבצע. בתודה מראש, ירון.
 
דרושה עזרה באתר המפונם בניצנים

דרושים מתנדבים לארגון הילדים במקום, לחלוקת מוצרים, לארגונים שונים, בקיצור, גם יום או יומיים מהחופש הגדול שלכם יועילו מאד. דרושים בגדים, צעצועים, אביזרים ואוכל לתינוקות. כסף, ו/או כל דבר שיעלה על דעתכם. לפנות לאיילה בטלפון 0506955645
 
בקשה לעזרה

שלום רב . אני אמא חד הורית לשלושה ילדים מתבגרים מצבי הכלכלי הולך ונהיה קשה מיום ליום אין לי אפשרות לשלם את החשבונות בבית, כל החשבונות לפני ניתוק ואין ביכולתי לשם אותם או לחיות בכלל אני מקבלת כסף רק מהביטוח שזה 2500 ש"ח,במיוחד בתקופה של עכשיו המצב יותר קשה יש לי ילד חשבועיים לפני צבא ואין לי מושג איך אני קונה לילד דברים ובכלל אשמח על כל עזרה .בכבוד רב צפנית בצרה.
 

snowe

New member
מחפשת בדחיפות משפחה מארחת../images/Emo82.gif

מחפשת אירוח לאם חד הורית +2 ילדים בגיל שנתיים וחצי ושלוש מקריית מוצקין שהתארחו אצל משפחה כבר 15 יום ואינם יכולים להתארח יותר שם . הילדים פוחדים מאוד מהאזעקות והאם איננה מוכנה לחזור בינתיים לביתה. האופצייה שנשארה לה היא- ללכת עם 2 ילדיה לישון באולם ספורט בעיר ללא מקרר לחמם את החלב, ללא כל תנאים מינימלים לילדיה מלבד מקום שינה. (אין תלונות לרשות אבל רק זה מציעים) כואב לי הלב להשאירה שם באולם הספורט. במידה ויש למשהו מכם חדר + מיטה ל- 2 + מזרן או אחר בבקשה צרו קשר בדחיפות . רצוי שהמקום יהיה בקרבת אשדוד עד נתניה... כדי שנוכל לקחת אותה לשם- היא לא ניידת. תודה. אימייל : [email protected]
 

ורד302

New member
מחפשת ארוח ל- 4 מבוגרים + כלב

אנו 2 אחיות בשנות ה- 30 לחיינו מהצפון + זוג הורים מבוגרים + כלבה קטנה. המצב פה נעשה בלתי נסבל, המון אזעקות, המון נפילות באזור. אנו מחפשים יח' דיור באזור ת"א-דרומה. תודה, איריס. (טל' במסרים)
 

betybu

New member
מחפשת ארוח למשפחה בת 6 נפשות.....

4ילדים+2מבוגרים +כלב!!!!!!!!!!!!! אנחנו כבר חודש מפוזרים בכל הארץ אז אחרי חודש רוצים לחזור להיות יחד תודה!!!!!!!!!!!!!
 

צוענייה

New member
דחוף דירה להשכרה במרכז/דרום

למשפחה צעירה מהצפון, זוג + ילד בן 4 + תינוקת בת חודשיים, יחידת דיור, או דירה עם ציוד מינמלי כמו מיטה, מקרר, כיריים - בתשלום כמובן. בקיבוצים אומרים שהכל מלא. אפשר לפנות אלי במסר, תודה.
 
שלום לכולם!

מתארגנת עיר אוהלים לתושבי הצפון באזור הדרום. אנו זקוקים לעזרה של אנשי מקצוע או כאלה שסתם רוצים לבא להתנדב, בלארגן פעילות לילדים/מבוגרים בכל תחום שהוא שיכול לעשות להם טוב על הלב ולהשכיח לרגע את המלחמה הקשה.. התאריך הוא משבוע הבא בע"ה, יום ראשון למשך שלושה שבועות. מי שמעוניין לעזור, שבבקשה ישלח לי מסר אישי. בנוגע לחומרים- יש מצב להשיג תרומות של חומרי יצירה או דברים אחרים העולים על רוחכם..
 

פרח75

New member
איך אפשר להתנדב?

אני תושבת חיפה וכרגע לא עובדת כיוון שבמקום עבודתי אין מרחב מוגן. אני ובעלי מעוניינים להתנדב לחלק ארוחות במקלטים או לעזור בצורה אחרת לאנשים שיושבים במקלטים. איך אפשר לעשות את זה?
 
למעלה