עזרה דחופה אני באמצע הכנת עוגת מוס ידעתי שיש לי שמנת מתוקה עמידה אבל מסתבר שפג תוקפה התאריך על האריזה עד 4.11.06 האם יתכן שהיא עוד טובה ? אשמח לתשובה מהירה תודה ורד