עזרה דחופה

veredo

New member
עזרה דחופה

אני באמצע הכנת עוגת מוס ידעתי שיש לי שמנת מתוקה עמידה אבל מסתבר שפג תוקפה התאריך על האריזה עד 4.11.06 האם יתכן שהיא עוד טובה ? אשמח לתשובה מהירה תודה ורד
 

pirge

New member
ורד, תקציפי אותה. אם היא מוקצפת יפה

אז הכל בסדר. בבקשה ובהצלחה.
 

veredo

New member
פירגה תודה ושאלה

אם אני רוצה להכין קרם עם אינסטנט וחלב ביחד עם השמנת הזו מה לעשות?
 
למעלה