עזרה ב- NEVO?

  • פותח הנושא rty7
  • פורסם בתאריך

rty7

New member
עזרה ב- NEVO?

אני מנסה להפעיל את ממיר הלווין דרך ה-NEVO אך ללא הצלחה (על כל יתר המכשירים: וידאו, DVD, מערכת סטריאו, טלויזיה ועוד.. האפליקציה עובדת נהדר). הורדתי מהאתר של NEVO את ההגדרות של חברת היצרן של ממיר הלויין שלי, אך זה לא הועיל. האם מישהוא ניתקל בבעיה דומה והצליח לפתור אותה (מצא את הקוד המתאים)? ברשותי ממיר לווין של YES מהדגם: Brand: ADB MODEL: ABS6642 (with 05109-006x modem) תודה.
 

ron20

New member
כך ../images/Emo26.gif

צור Satellite וב code תרשום את המספר - 0241 בהצלחה
 

rty7

New member
לא עובד...

הכנסתי את הקוד, אבל זה לא עובד...
 

rty7

New member
עובד!!!!

ניסיתי שוב וזה אכן עובד! אני לא יודע מדוע זה לא עבד בפעם הקודמת שניסיתי אבל כך לפחות למדתי כייצד ללמד את ה- NEVO מקשים מתוך שלט קיים, מה שכעט כבר לא שימושי
המון תודה.
 
למעלה