עזרה ב- NEVO?
אני מנסה להפעיל את ממיר הלווין דרך ה-NEVO אך ללא הצלחה (על כל יתר המכשירים: וידאו, DVD, מערכת סטריאו, טלויזיה ועוד.. האפליקציה עובדת נהדר). הורדתי מהאתר של NEVO את ההגדרות של חברת היצרן של ממיר הלויין שלי, אך זה לא הועיל. האם מישהוא ניתקל בבעיה דומה והצליח לפתור אותה (מצא את הקוד המתאים)? ברשותי ממיר לווין של YES מהדגם: Brand: ADB MODEL: ABS6642 (with 05109-006x modem) תודה.
אני מנסה להפעיל את ממיר הלווין דרך ה-NEVO אך ללא הצלחה (על כל יתר המכשירים: וידאו, DVD, מערכת סטריאו, טלויזיה ועוד.. האפליקציה עובדת נהדר). הורדתי מהאתר של NEVO את ההגדרות של חברת היצרן של ממיר הלויין שלי, אך זה לא הועיל. האם מישהוא ניתקל בבעיה דומה והצליח לפתור אותה (מצא את הקוד המתאים)? ברשותי ממיר לווין של YES מהדגם: Brand: ADB MODEL: ABS6642 (with 05109-006x modem) תודה.