עזרה בקשר ל
יש לי אח מבוגר רווק מתקרב ל-40 ולא רוצה להתחתן ההורים נפטרו. והדודים ובני דודים באים אלי בטענות למה הוא לא נשוי. כל הבני דודים צעירים יותר בגילאי ה20-30 מתחתנים עכשיו והוא זה לא מזיז לו ( שלא נדבר על הבני דודים ומשפחה בני גיולו) שיש להם כבר ילדים בסוף העשרה. השעון מתקתק והוא חושב שהוא עדיין בשנות ה-20 ולא ממהר לשום מקום. התייאשתי ממנו הוא גם כך לא מקשיב לא רציני ולא מחפש לקחת על אחריות על חייו ומעשיו אך מה אני אמורה לעשות פה??
יש לי אח מבוגר רווק מתקרב ל-40 ולא רוצה להתחתן ההורים נפטרו. והדודים ובני דודים באים אלי בטענות למה הוא לא נשוי. כל הבני דודים צעירים יותר בגילאי ה20-30 מתחתנים עכשיו והוא זה לא מזיז לו ( שלא נדבר על הבני דודים ומשפחה בני גיולו) שיש להם כבר ילדים בסוף העשרה. השעון מתקתק והוא חושב שהוא עדיין בשנות ה-20 ולא ממהר לשום מקום. התייאשתי ממנו הוא גם כך לא מקשיב לא רציני ולא מחפש לקחת על אחריות על חייו ומעשיו אך מה אני אמורה לעשות פה??