עזרה בקשר לקניית SX...

עזרה בקשר לקניית SX...

שמעו אני מנגן כבר בערך שנה ואני רוצה לקנות כבר חשמלית... ותאכלס כמעט שנה זה עדיין ניקרא מתחיל... אז רציתי לשאול אם כדאי לי לקנות זתומרת כדאי למתחיל כמוני לקנות את הגיטרה הזו ? SX ... כמה שידוע לי זה חיקוי או משו' של לס פול...
 

Perfect sense

New member
פשוט לא.

SX חברה ממש זולה, וכן..מגרה לראות גיטרה חשמלית כל-כך זולה, אבל אתה פשוט תאבד את החשק לנגן מהאיכות שלה. תבדוק את שוק היד השנייה לגבי גיטרות איכותיות יותר. אם אתה צריך המלצות, תן תקציב ונמליץ.
 
לא.

כל גיטרה אחרת במחיר שלה תהיה יותר טובה. האיכות של הבניה שלה פשוט זוועתית, אפילו למחיר שלה. תמצא עוד 200 שקל, ותקבל גיטרות הרבה הרבה יותר טובות, בלי שום קשר.
 
אוקיי ו...

תודה ... אבל אני לא יודע כבר , הצורה של הגיטרה פשוט נוחה לי ממש !!!!!!! שאר הגיטרות גם נוחות אבל לא כמו שזאת נוחה לי והלס פול המקורית ממש ממש יקרה !!!!!!! חשבתי שSX יש לה סאונד נחמד...אבל כנראה שלא=\\... אני מנגן הרבה אצל חבר על הלס פול שלו והיא פאקינג נוחה שלא יאמן!!! וסאונד כמובן אלוהי!! אז זה מתסכל אותי כבר !!!!
 
איזה לס פול יש לו?

קח בחשבון שזה לא רק הצורה שמשנה, זה האיכות של הגימור של הצואר, השריגים, ועוד מליון דברים. אם אתה אוהב את הSX, אף אחד לא יגיד לך לא לקנות אותה, אבל אני רק מזהיר אותך שהאיכות בניה שלה גרועה, ככה שאם פתאום סריג יתחיל להשחק לך אחרי חודש נגינה, והאינליי יתחיל לבלוט החוצה, ואחד הטיונרים יתחיל לזייף, תדע שהזהירו אותך. בSX זה -המון- עניין של מזל. יש כאלו טובות יותר, אבל הרוב זבל אורגני. תנסה גיטרות בסגנון סטראטוקסטר. אם אתה רוצה צורה של לס פול וגיטרה שעוד איכשהו תהיה שווה משהו, אני ממליץ לך על הקורט סדרת M: http://www.cort.co.kr/english/products/common/list.asp?series_id=38 היא לא בדיוק כמו הלס פול, אבל יש לה גם צואר בסגנון, וגם עובי דומה עם Curved Top. אם אתה מוכן לנסות דברים אחרים, תנסה סקוואיר, תנסה קורט סטאס, תנסה וושבורנים אולי, כל מה שבא. ממליץ לך לראות את הCort Stat הרבה יותר מהשאר. היא מתחת ל1000 שקל, והיא נשמעת, לדעתי, הכי טוב מבין המתחרות שלה. קח בחשבון שהאחראי העיקרי על "סאונד אלוהי" זה המגבר, ולא הגיטרה. אם יש עוד משהו ששחכתי, אתה מוזמן לשאול \ אתם מוזמנים להשלים.
 

ורסטיל

New member
אתה לא טועה בכלל, SX פשוט נהדרת

רכשתי אחת כזו והיא מעולה מעולה, מעולה.
 

The Walrus

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

אה, קלטתי...
אהבתי!
בדיחה ענקית...
 

RoieL

New member
גם אני צריך המלצות

החלום זה סטראט ומבחינת תקציב ישמצב שאני מרשה לעצמי יד שניה אמריקאית או יד ראשונה הייוויי.. מה צריך לבדוק ביד שניה? ובכלל, רציתי לדעת אם לדעתכם זה הזמן לקנות חשמלית-
אני לומד רק מפברואר, אבל למדתי סולואים סטייל Comfortably Numb וזה קצת מעצבן לעשות אותם על אקוסטית..
 
ממליץ על אמריקאיות יד שניה

אבל רק אם יש איתך מישהו שמבין בנושא. יש כל כך הרבה דברים לבדוק. קודם כל, אתה צריך לבדוק שכל החלקים מקוריים. בשביל זה צריך לדעת טוב מאוד מה הפרטים של הגיטרה, ככה שאם משהו נראה מוזר, אפשר לדעת. צריך לבדוק את המצב הקוסמטי שלה. צריך לבדוק את הסטאפ והכיוונים שלה. צריך לבדוק את האלקטרוניקה שלה. צריך לבדוק את הנאט, את האוכפים, לבדוק זמזומים, לבדוק את השריגים, אינטונציה, ולא חסר מה צריך לבדוק. אני ממליץ לך לקנות אמריקאית יד שניה מאמצא העשור שעבר, ומטה. תראה, שצריך להחליף גיטרה, מחליפים גיטרה. אין תחכום. אם הגיטרה כבר לא מגיבה לך כמו שאתה רוצה, מחליפים. אם אתה רוצה חשמלית ויש לך אקוסטית, אין הרבה לאן לברוח, זה פשוט כלי נגינה שונה. (אם אתה בטוח שאתה רוצה חשמלית כמובן)
 

RoieL

New member
כן.

היחיד פה באזור שכנראה מבין בגיטרות הוא המורה שלי, עובד איתן משהו כמו 40 שנה, אבל הוא דיי עסוק. מה דעתכם על לס פול Studio Lite M III?
 

RoieL

New member
הרצתי חיפוש של השם בגוגל

וקיבלתי דווקא ביקורות לא רעות [חוץ מהקוסטום. מה זה בכלל ייתן לי חוץ מהרכבת פיקאפים 0נושא חשוב בעצמו, אבל..)]..
 
ביקורות זה יפה.

אני לא אוהב גיבסונים יתר על המידה. אני אישית, לא אוהב את הסגנון. לא ניגנתי על הגיטרה, ככה שדעה על הגיטרה הזאת ספציפית אין לי. יש אנשים שאוהבים גיבסון, אם זה הכיוון שלך, תקשיב להם, לא לי.
 

RoieL

New member
שמעתי שהצוואר שלהם נשבר מהר

נראה לי שאני אקנה סטראט
 

yotamn9

New member
אתה יורד מהקטע שלהן בגלל הצוואר?

הצוואר לא נשבר סתם ככה, הוא נשבר אם הוא מקבל מכה רצינית, רצינית מאוד.
 
הצואר של שום גיטרה לא נשבר מהר

הצואר של לס פול יותר רגיש. כל עוד אתה מטפל בגיטרה ולא זורק אותה או יושב עליה, זה לא אמור לקרות. יש אנשים עם לס פול כבר 50 שנה שלא קרה לה כלום.
 

RoieL

New member
הרצל אומר

שכל פעם שעוברים אצלו יש לפחות לס פול אחת בטיפול. אתה אומר שכל האנשים האלה ישבו עליה? ובשרשור המקביל קיבלתי דווקא המלצות על הסטראט
 

RoieL

New member
אני אלך בימים הקרובים

לנסות סטראט ולס פול אבל רציתי לדעת גם מנסיון שלכם, אני עוד חדש בתחום
 
למעלה