עזרה בקניית גוגולס

konaman

New member
עזרה בקניית גוגולס

האם ההפרש בין סקוט (כ- 220 ש"ח) לאוקלי או פריים (כ 350 ש"ח) שווה. מה עדיף? תודה.
 

carls

New member
תלויי איזה דגם

אני אישית כבר לא אקנה סקוט אחריי שתיי משקפים שהתפוררו לחלוטין אוקלי זה סיפור אחר הם לדעתי יותר איכותיים אבל תלוי באיזה דגם מדובר כמו בכל דבר ככול שאתה משקיע יותר בדגם יותר יקר של החברה כך תקבל בדרך כלל מוצר יותר איכותי מה אני הייתי לוקח? לא זה ולא זה הייתי לוקח את ה spy זה המשקף שברשותי כרגע ולומר לך את האמת ברמה הכי גבוהה של כל החברות dragon,spy,oakley,scott,וכו המוצרים ממש ממש דומים אני בחרתי ב spy ולפי מה שאני מבין מהאינפורמציה המועטה שאתה נותן האוקלי פריים הם ברמה יותר גבוהה מהסקוט לפי הבדליי המחיר כמובן שתלך על האוקלי סקוט ב 220 שח אים זה לא איזה שהוא מבצע חסר תקדים מקביל לאוקלי ברמה הנמוכה הנמוכה שיש ואתה ממש לא רוצה מוצר באיכות ירודה ליתר בטחון שרשום את הדגם המדוייק של הסקוט מקווה שעזרתי
 
למעלה