תלויי איזה דגם
אני אישית כבר לא אקנה סקוט אחריי שתיי משקפים שהתפוררו לחלוטין אוקלי זה סיפור אחר הם לדעתי יותר איכותיים אבל תלוי באיזה דגם מדובר כמו בכל דבר ככול שאתה משקיע יותר בדגם יותר יקר של החברה כך תקבל בדרך כלל מוצר יותר איכותי מה אני הייתי לוקח? לא זה ולא זה הייתי לוקח את ה spy זה המשקף שברשותי כרגע ולומר לך את האמת ברמה הכי גבוהה של כל החברות dragon,spy,oakley,scott,וכו המוצרים ממש ממש דומים אני בחרתי ב spy ולפי מה שאני מבין מהאינפורמציה המועטה שאתה נותן האוקלי פריים הם ברמה יותר גבוהה מהסקוט לפי הבדליי המחיר כמובן שתלך על האוקלי סקוט ב 220 שח אים זה לא איזה שהוא מבצע חסר תקדים מקביל לאוקלי ברמה הנמוכה הנמוכה שיש ואתה ממש לא רוצה מוצר באיכות ירודה ליתר בטחון שרשום את הדגם המדוייק של הסקוט מקווה שעזרתי