עזרה בנושא
שלום חברים. בני היום בן כמעט 10 ורק לפני שבוע הובחן במבחני ados שהוא נמצא על הקשת{ כנראה אספרגר}.
בני נטל כל השנים רטלין כי הוגדר עי הקופה עם הפרעות קשב וריכוז{ במובן הרגשי}.
אבל בעבר ששאלתי לגבי אוטיזם שללו את זה עי כל מיני משחקים שעשו לו ודיבורים איתו.
השאלה האם אתם חושבים שיש פה עילה לתבוע את קופת החולים?
הרי אני יודע שזה דבר מולד אבל בוא נאמר שאם היינו מזהים את זה בגיל קטן הילד היה מטופל בהתאם והיה סובל פחות?
אשמח אם אקבל תגובות על כך
שלום חברים. בני היום בן כמעט 10 ורק לפני שבוע הובחן במבחני ados שהוא נמצא על הקשת{ כנראה אספרגר}.
בני נטל כל השנים רטלין כי הוגדר עי הקופה עם הפרעות קשב וריכוז{ במובן הרגשי}.
אבל בעבר ששאלתי לגבי אוטיזם שללו את זה עי כל מיני משחקים שעשו לו ודיבורים איתו.
השאלה האם אתם חושבים שיש פה עילה לתבוע את קופת החולים?
הרי אני יודע שזה דבר מולד אבל בוא נאמר שאם היינו מזהים את זה בגיל קטן הילד היה מטופל בהתאם והיה סובל פחות?
אשמח אם אקבל תגובות על כך