Arik The Bulldog
New member
עזרה במתמטיקה
אני לא מצילח לפתוח את החוק השלישי של קפלר על פי חוק הגרביטציה של ניוטון. אני יודע שזה לא הכי נוח בפורם, אבל אם מישהו בכל זאת יכול להסביר לי אני אהיה מאושר.
אני לא מצילח לפתוח את החוק השלישי של קפלר על פי חוק הגרביטציה של ניוטון. אני יודע שזה לא הכי נוח בפורם, אבל אם מישהו בכל זאת יכול להסביר לי אני אהיה מאושר.