james bond 1
New member
עזרה במשחק Jedi.Knight.II.....
אממממ מקווה שזה מתאים לפה........ אני הורדתי את המשחק Jedi.Knight.II.-.Jedi.Outcast ירד וזה אחלה משחק שבעולם ועכשיו ניתקעתי מישהו ומישהו שסיים את המשחק יכול לעזור לי??? אני קיבלתי את הלייטסייבר ועכשיו היגעתי לבר שמה למי שחוזר הרגתי את כולם ועכשיו אני לא יודע מה לעשות.... מישהו שסיים את המשחק יודע זוכר אולי מה צריך לעשות מפה?? יצאתי מהבר הרגתי את כולם ואני תקוע לא יודע מה לעשות......
אממממ מקווה שזה מתאים לפה........ אני הורדתי את המשחק Jedi.Knight.II.-.Jedi.Outcast ירד וזה אחלה משחק שבעולם ועכשיו ניתקעתי מישהו ומישהו שסיים את המשחק יכול לעזור לי??? אני קיבלתי את הלייטסייבר ועכשיו היגעתי לבר שמה למי שחוזר הרגתי את כולם ועכשיו אני לא יודע מה לעשות.... מישהו שסיים את המשחק יודע זוכר אולי מה צריך לעשות מפה?? יצאתי מהבר הרגתי את כולם ואני תקוע לא יודע מה לעשות......