עזרה בהחלטה

baret4

New member
עזרה בהחלטה

שלום לחברי הפורום הנני חדש בפורום תחום המשפטים מאוד מעניין אותי מזה זמן רב הנני בשנות ה40 המתקדמות ברצוני לברר אילן נתונים צריך ע"מ להתקבל ללימודי משפט מה הן העלויות וכן האם זה רק לימודי בוקר או שיש גם ערב בברכה. .
 
לגבי לימודי ערב - יש בקריית אונו

לגבי נתוני הקבלה, נראה לי שכדאי לך לפנות לפקולטות השונות, שם יוכלו לתת לך מידע יותר מדוייק מאשר כאן. ועוד משהו - למה מעניין אותך משפטים? האם תרצה לעסוק בעריכת דין או שזה רק מעניין אותך אינטלקטואלית? כי אם מדובר רק בעניין גרידא, בהנחה שיש לך תואר ראשון, יש גם מסלולים לתואר שני במשפטים ללא-משפטנים, שכראה ממלא את הרצון הזה בידע.
 
למעלה