עזרה בבקשה
שלום לכל הנמצאים! שמי בראון בתשבע ואני מחנכת כיתה ו 1 בביה"ס יאנוש קורצ´אק בירושלים לאחר שקיבלתי את הנתונים ואת התוכנה FTP הכנסתי את האינדקס שלי האתר עולה יפה. את המשכו אתן לתלמידים לערוך בעזרת ארכנופיליה דף לכל תלמיד עם קישור בדף הבית. נא יעצו: א. איך שומרים כל כך הרבה קבצים? באותה תיקייה? האם צריך וכדאי לכל ילד בנפרד כי הם מוסיפים כל מני תמונות? לאחר מחשבה נוספת רציתי לאפשר קישור על מנת להכניס גם תכנים בנושא ארצות הים התיכון. צירפתי קישור לדף HTML ואצלי במחשב הקישור עובד באופן תקין. אך הקובץ המקושר צירפתי לתיקייה נוספת ב FTP ושם זה לא עובד לצערי. סיפור ארוך אשמח לתשובה קצרה וקולעת תודה מראש בת שבע בראון בנוסף - לא הצלחתי לצרף את האינדקס או את ה FTP של האתר
שלום לכל הנמצאים! שמי בראון בתשבע ואני מחנכת כיתה ו 1 בביה"ס יאנוש קורצ´אק בירושלים לאחר שקיבלתי את הנתונים ואת התוכנה FTP הכנסתי את האינדקס שלי האתר עולה יפה. את המשכו אתן לתלמידים לערוך בעזרת ארכנופיליה דף לכל תלמיד עם קישור בדף הבית. נא יעצו: א. איך שומרים כל כך הרבה קבצים? באותה תיקייה? האם צריך וכדאי לכל ילד בנפרד כי הם מוסיפים כל מני תמונות? לאחר מחשבה נוספת רציתי לאפשר קישור על מנת להכניס גם תכנים בנושא ארצות הים התיכון. צירפתי קישור לדף HTML ואצלי במחשב הקישור עובד באופן תקין. אך הקובץ המקושר צירפתי לתיקייה נוספת ב FTP ושם זה לא עובד לצערי. סיפור ארוך אשמח לתשובה קצרה וקולעת תודה מראש בת שבע בראון בנוסף - לא הצלחתי לצרף את האינדקס או את ה FTP של האתר