משוררי ישראל
New member
עזרה אם אפשר.
אני מנסה להתקין חומרה למחשב. וכל פעם הוא כותב לי בסוף- ``לא עברה בדיקות של ווינדוס לוגו. ולכן זה לא יותקן. פניתי לחנות מחשבים, והוא הראה לי שהבעיה במחשב שלי. כי כל חומרה שהוא ניסה להתקין עלה שוב הבעיה הזו. מה עושים? מדובר על חומרה- tp link
אני מנסה להתקין חומרה למחשב. וכל פעם הוא כותב לי בסוף- ``לא עברה בדיקות של ווינדוס לוגו. ולכן זה לא יותקן. פניתי לחנות מחשבים, והוא הראה לי שהבעיה במחשב שלי. כי כל חומרה שהוא ניסה להתקין עלה שוב הבעיה הזו. מה עושים? מדובר על חומרה- tp link