עזרה אם אפשר.

עזרה אם אפשר.

אני מנסה להתקין חומרה למחשב. וכל פעם הוא כותב לי בסוף- ``לא עברה בדיקות של ווינדוס לוגו. ולכן זה לא יותקן. פניתי לחנות מחשבים, והוא הראה לי שהבעיה במחשב שלי. כי כל חומרה שהוא ניסה להתקין עלה שוב הבעיה הזו. מה עושים? מדובר על חומרה- tp link
 

ali052

New member
כנראה שאחד הקבצים שם נידפק...

כנס ל..התחל >הפעלה> תכתוב שם .....SFC\SCANNOW
 

ali052

New member
הכוונה באותיות קטנות....

עכשיו זה עבד לי אצלי במחשב...
 
למעלה