עונת 2014/5 פינת היזוק

shay100m

New member
על מה אתה מדבר?

כל אחת מהמשכורות של השחקנים העונה נכנסה באיחור גדול, של 22 יום בממוצע, טבעי שאחרי התנהלות כזו במשך כל העונה, בסוף יימאס להם.
לא מאמין לי? תקרא את הכתבה הזו ותגיד לי אם הכתב שם טועה. אגב, זה שהוא אוהד הפועל ששונא אותנו לא הופך את הכתבה שלו לשקרית:
http://sport2.thepost.co.il/content/99984
 

series4u

New member
נכנסה באיחור, אבל נכנסה. ולא איחור של שבועיים

אלא עד שלושה שבועות (בכתב התביעה של ההתאחדות, מוזכרים תאריכי תשלום המשכורות, מה 23 עד ה 30 במשכורת האחרונה ששולמה, לאחר השביתה. אם התשלום צריך להיות עד ה 10 בחודש הבא, מדובר בשבועיים עד שלושה. מקסימום), וזאת בניגוד לתקופות אחרות בהן היא לא נכנסה בכלל. גם אז שחקנים תבעו תוספות של 20 אחוז על כל שבוע איחור או שאמרו תודה כשהם קיבלו את השכר שלהם, גם אם באיחור של 3 חודשים?

רון עמיקם מתייחס לקנס בתור משהו חדש בכדורגל. האומנם? אלי טביב המציא את הקנסות לשחקנים על עבירות משמעת? שחקנים נקנסו עוד לפני שטביב ידע איפה נמצאת כפ"ס בטבלה.
(ושוב, אני מדבר על העקרון של הקנס, ולא על גובה הקנס, שלדעתי, הוא מוגזם). וכמו שכתבתי בעבר, אם השחקנים מערבים גורמים נוספים בתוך הקבוצה בנוגע למשכורות (יו"ר, מאמן, ראש עיר, עמותה), אולי היו מגיעים להבנות טובות יותר. אם הם כבר שבתו, אבל לאחר מכן היו מורידים פרופיל, מודים שטעו או לא יודע מה, טביב היה מסתפק בקנס על תנאי או משהו סימלי. אבל הם העדיפו לפנות להסתדרות ולשבות. כאחרון הפועלים).

רון עמיקם משווה את תנאי השחקנים לתנאים של כל עובד במשק. וזה חרטא. כדורגלן לא זכאי לפיצויי פרישה, אני אפילו לא בטוח שהמועדון מחוייב להפריש לו כספים לקרן פנסיה כמו שכל מעסיק אחר מחוייב ע"פ חוק. כששחקן (או מאמן) מפוטר מהקבוצה, הוא מקבל דמי אבטלה למשך חצי שנה בגובה 70 אחוז מהמשכורת האחרונה? אפשר למצוא עוד הרבה הבדלים, אבל בטח הבנת את ההגיון.

רון עמיקם מזכיר את חוק הגנת השכר ופיצוי ה 20 אחוז. למה הוא לא ממליץ לשחקני קבוצתו לדרוש את התוספת הזאת על איחור של חודש וחצי בתשלום המשכורות האחרונות. כמו כל אוהד הפועל טיפוסי, גם הוא גיבור על טביב.

ושוב, אני לא מבין למה טביב מעכב משכורות, זה לא מכובד ולא מקובל, אבל בטח לא מדובר ב"ניסוי גיזרה" כמו שרון עמיקם מנסה לומר.
קח רעיון אחר: מאחר והקבוצה נמצאת בגרעון תקציבי מתחילת העונה, ומאחר והמשאבים של טביב מוגבלים (בניגוד לברקת, שחר או גולדהאר אליהם הוא משווה את טביב), יש בעיות בתזרים המזומנים של הקבוצה. זה די ברור. מאחר והוא קיבל התחייבויות לכל מיני תשלומים שנפרסים על כל השנה, הוא מחכה לתאריכים מסויימים כדי לקבל את אותם תשלומים, לפני שהוא מוציא כספים נוספים מהכיס (מאחר ששקל שהוא מכניס לקבוצה בניגוד לתכנונים שלו, הוא לא יכול לקחת בחזרה). אז הוא מחכה עד הרגע האחרון, בזמן סביר יחסית לקבוצות אחרות.
אני לא יודע מה הסיבה האמיתית, אבל בטוח שהניחוש שלי קרוב למציאות הרבה יותר מהפרשנות של רון עמיקם.
 

shay100m

New member
כתב ההגנה שלך מאוד שכנע אותי

במידה וזה היה מישהו עם הסטוריה שונה משל טביב,הייתי מצטרף אלייך בשמחה ומסנגר עליו.
אך עקב עברו ,האיש כבר יצא מהגדרות "כף הזכות" שלי ועבר ל"סיר הצואה הרותחת"
ואני תמיד מאוד מאוד זהיר בשפיטה שלי.
 

series4u

New member
קח בחשבון

שחלק גדול מהמוניטין של טביב, נבנה ע"י שונאיו בהפועל ת"א (כמו רון עמיקם) שעדיין לא סולחים לו על שניצח את מוני הראל בבמבי.

אני לא אומר שהוא טלית שכולה תכלת, אבל גם לא התחמן הכי גדול בעולם שבא לכדורגל בשביל לעקוץ שחקנים. לא מדובר בפילונטרופ, מדובר באיש עסקים, שכל כמו איש עסקים רוצה להשקיע את מה שצריך כדי שאפשר יהיה למקסם רווחים. הוא לא בא להפסיד יותר כספים ממה שצריך.
שחקנים (ואולי גם אוהדים) עדיין חושבים שארקדי שופך כספים בלי חשבון. שחקן ששווה 50 אלף דולר לעונה, מבקש 150 אלף דולר וארקדי נותן 200 אלף, כדי שירגיש טוב. עד היום בית"ר משלמת על השטויות של ארקדי. הגיע הזמן לקצת שפיות.
 

jnus1

New member
מטומטם! טעות ובכייה להרבה זמן...

ג'ונס הזר הכיטוב שלנו העונה! צעיר שאפשר להרוויח עליו בעתיד המון כסף כשנצליח בעתיד. טעות חמורה של קורקצקי אלא אם כן ש לו חלוץ תותח מסי הבא או משהו... וגם הוא לא בטוח יתאקלם בבית"ר, בניגוד לג'ונס שמתאים לנו כמו כפפה ליד.
 

shay100m

New member
טביב נכשל בכל המבחנים .

זר אחד חתום, מה שיש כרגע זה הסגל של עונה שעברה רק בלי הזרים,בלי אזולאי,לוגסי ,ברוכיאן ,הרוש בספק = אם קורצקי לא יעשה קסמים השנה בית"ר יורדת ליגה.
 
למעלה