עונת 2014/5 פינת היזוק

עונת 2014/5 פינת היזוק


בעוד פחות מחודש פתיחת האימונים לעונה החדשה.
אני באופן אישי במקום מנחם קורצקי הייתי מוותר על טיול בתאילנד...
לא כל יום מקבלים קבוצה כמו בית"ר ירושלים.
קוראץ וקושקה הפולני כנראה יהיו בבית"ר.
לדעתי זה חיזוק לא רע ,
מאמן יש , תקציב אומנם לא גדול אבל זה כבר יותר טוב משנים
קודמות שלא ידעו מה יהיה התקציב ומי יהיה המאמן?
חנן ממן בתור קשר אופציה לא רעה ? בכלל?
ארבטמן כנראה חוזר לבאר שבע אלא אם כן טביב יפתח את הכיס?
בית"ר מעוניינת גם בפילאבסקי ,
אריאל הרוש כנראה ישאר בבית"ר וזה טוב !
חייבים עוד חלוץ !! קשר אחורי וימני .
האם קורצקי מסוגל להביא את נוואקמה ?
השנה שנת המבחן לטביב !! קבוצה חזקה או
שיפנה את הבמה למשקיעים אחרים.
מה דעתכם ?
 

jnus1

New member
המצב לא טוב, ויש סיבה לדאגה

ולא רק בגלל ההתנהלות של טביב (קנס מטומטם, תשלום מאוחר של משכורות וכו' חסכנות) ואפילו לא רק בגלל העובדה שכנראה הולך להיות קשה לקבל את התשלום מרשות המיסים (נושא מקומם בפני עצמו) אלא בעיקר משום שעזבו כמו שנה שעברה יותר מידי שחקנים, כולל כאלה שדווקא הצליחו, באופןתמוה נעזבו ללא כל סיבה טובה. זה אומר שמתחילים שוב מאפס וזה מוחק את כל העונה שעברה ואת המעט שעוד נבנה בה וזה חבל.

קורצקי טוען שהוא עובד מתאילנד וכו', נניח שזה נכון אנימצפה להחתמה כמעט כל יום ומה שאני מקבל זה רק שחקנים ממורמרים ששונאים את הבעלים כי האו דופק אותם עם המשוכורת. הם כועסים בצדק אין לי מה להגיד. הוא הגזים בגדול עם הקנס בגובה משכורת אחת הם אל בסדר שהשביתו אבל יש דרך ועוצמה להעניש. אדם קושקה הבלם נשמע טוב, אבל ייקח לו זמן להתאקלם אם אכן יגיע, כנ"ל קוראץ' למרות שהגיע מהבועל חיפה. אני חושב שג'ונס ליד קוראץ' יכוללהיות חוד קטלני.
הקישור כל כך חלש של קבוצת נוער. איפה פרננדז? למה וילה לא נשאר? מדוע לא מחתימים כבר?

נוואקמה כבר חתם ק"ש נדמה לי, אם לא להחתים בדחיפות. הבעיה אצל טביב ושות' שהוא מנסה להוציא את המקס ולהשקיע תמינימום. זה לא עובד ככה. צריךלהשקיע בחוכמה, ולדעת מת לחסוף ומתי להשקיע, כל הזמן לחסוף זה מתכון לכישלון בטוח לדעתי.
אני מעדיף שייכנס שותף או שטביב יפנה מקומו לאלדד פרי הזה אם הוא באמת יכול להשקיע.
נקווה לטוב. אנחנו בסוף, כמו תמיד תמיד נופלים על הרגליים לא משנה מאיפה זורקים אותנו. אריות אריות! ולא סתם הם ממשפחת החתוליים.
:)
 

shay100m

New member
אלי טביב מחזיק בבית"ר רק בשביל שיוכל לסחור

בשחקנים צעירים ובכסף שחור .

אז עכשיו לידור כהן יעבור אלינו וחצי מיליון דולר אל מכבי פ"ת ....כאשר השחקנים שלנו לא יודעים אם המשכורת הבאה תיכנס או תיקנס.....
 

jnus1

New member
הייתי ממליץ להיזהר באמירות כאלה גורפות

שי... אישית, אני לא יודע בכלל מה כוונותיו של טביב, ואני לא יוצא בצהרות כרגע. אבל מסכים איתך שההתנהלות שלו בעייתית. זו אחת הדוגמאות, לא הגיוני שהוא משלם חיצ מיליון דולר על שחקן אלמוני... והשחקנים לא מקבלים שכר או לא נקנים שחקנים איכותיים בכסף הזה, אפילו אל חותמים עם הרוש. בושה!
 

shay100m

New member
הוא התחיל ברגל שמאל למרות שדיבר גבוהה

גבוהה רק אשתקד...

הכל שקרים ומניפולציות.

גאידמק היה הרבה יותר ישר לצורך העניין.
 

jnus1

New member
גאידמק דפק אותנו 4 שנים בלי תקציב!

ממש לא מתגעגע אליו, הוא חי בסרט... לאיודע אם הכול שקרים ומניפולציות. אבל הוא לא מעמיד קבוצה לאור/ זמן ובטח לא קבוצה טובה. זה כן.
 

shay100m

New member
עוד לא קרה ששחקנים לא רצו לבוא לבית"ר

גאידמק שילם לשחקנים ,לא התקמצן , היה מאוד מאוד ישר תמיד , גם בתקופה הקשה שהפסיק להשקיע לא ניצל את המועדון להשגת ריווחים .

אני צריך להבהיר כאן משהו :
ממה שהבנתי מההתנהלות של גאידמק בימים הקשים זה שבית"ר מועדון כל כך גדול שהוא יכול להתקיים כמעט ללא השקעה חיצונית , בית"ר יכולה לשלם משכורות ולהוציא את כל ההוצאות הנדרשות מבלי להיכנס לחובות רק מההכנסות התפעוליות . יש 3 תנאים למה שאמרתי :
-כמות סבירה של אוהדים במשחקי הבית
-התנהגות הולמת של האוהדים שתחסוך הוצאות אבטחה וקנסות מיותרים
-תקציב ומשכורות שפוי (כמו של קבוצת מרכז טבלה)

הציפייה מטביב הייתה להשקיע לפחות בהתחלה סכומים מכובדים ,אך טביב ידע שהוא לא צריך לשים שקל כדיי להחזיק את המועדון , אבל הוא הגדיל לעשות בכך שהרס אפילו את המשאבים העצמיים של המועדון(ההכנסות התפעוליות) ,וניסה למזער נזקים ע"י קיצוצים של ההוצאות המינימליות ביותר דבר שגרם הרס רב אף יותר.

בית"ר לא צריכה בעלים עשיר כדי להראות טוב , היא צריכה בעלים שיידאג להתנהלות תקינה מקצועית ושפויה , כל השאר יגיע לבד .

מי שאחראים לכל ההרס הזה הם עמותת האוהדים , גאידמק לא רצה לשחרר את המועדון לטביב כי הוא ידע במי מדובר , אבל מישהו בעמותה חשב שהוא חכם ופנה לערכאות , והנה בפניכם התוצאה ....
 

BelaMirela

New member
מבין כל דבריך אתיחס מהסוף : "מי שאחראים

לכל ההרס הזה הם עמותת האוהדים , גאידמק לא רצה לשחרר את המועדון לטביב כי הוא ידע במי מדובר , אבל מישהו בעמותה חשב שהוא חכם ופנה לערכאות , והנה בפניכם התוצאה " האם העמותה היא זאת שפנתה אל בית משפט בענין הבעלות על בית"ר , או הנושים של בית"ר דרשו את כספם מארקדי גאידמק לפני שגאידמק נוכח לדעת שרק טביב הוא זה שיוכל וירצה לקנות את בית"ר , כאשר המועמדים מרוסיה נסוגו מהעסקה שהוצעה להם ביוני 2013 ? חוץ מזה : אם נכון ש"גאידמק לא רצה לשחרר את המועדון לטביב כי הוא ידע במי מדובר" , הדבר מוכיח שלגאידמק היה אכפת מבית"ר גם כאשר רצה למכור או לעזוב אותה. אשר להכנסות התפעוליות שהזכרת , הן נמחקו עוד בימי גאידמק ב 2013 לאחר שהובאו 2 הצ'צ'נים ומחאת הקהל דרדרה את מספר הצופים במשחק בית מול הפועל ר"ג ל 1420 ובשאר במחקים גם היה רב האצטדיון ריק. אצל טביב נמשכה המגמה. הקהל הגיע בהמוניו למשחק נגד הקומוניסטים: 30300 , אבל במשחק נגד מכבי פ"ת בפלייאוף התחתון נכחו רק 300 צופים.
 

shay100m

New member
אז מה אתה אומר בעצם?

גאידמק הרי באמת לא רצה להעביר לטביב את המועדון...
 

BelaMirela

New member
גאידמק הסתבך עם בית"ר: מצד אחד מררה לה פמיליה

את חייו (וחיי קורנפיין) מצד נוסף הוא לא רצה להשקיע בה ובית"ר היתה מסובכת בחובות , מצד שלישי הוא לא רצה לתת את המועדון לטביב , אבל כשנסוגו המשקיעים הרוסיים הפתרון היחיד היה הסכמה עם טביב על פרעון כל החובות. טביב והעמותה היו הפתרונות היחידים הזמינים , אבל ברור לנו גם תוך כדי העונה האחרונה לקראת סופה מדברי טביב עצמו שהוא היה מוכן לפנות את מקומו אם יבוא משקיע. הלנת השכר , השביתה , פטורים בהנהלה היו הכל סמנים ברורים שלטביב אין רצון או יכולת או נמאס לו מבית"ר. אבל הוא כאיש עסקים לא יכול לנטוש ולזרוק לעזאזל את 14 מיליוני השקלים שהשקיע. אז הוא מחפש פתרונות זולים שחלקם מתנקמים בו ובבית"ר : הלנת שכר , קנסות , אלו הדברים הגרועים , נסיונות להביא שחקנים שלא יעלו כלום , ושלא מודעים למצב , אנחנו רק יכולים לנחש , לאור הלנת השכר הידועה , מה צפוי לנו בעונה הבאה.
 

series4u

New member
גאידמק רוצה לנקום באוהדי בית"ר

לכן הוא לא שם שקל בעונות האחרונות, השאיר את הקבוצה עם כל ההתחייבויות שלו, וזז הצידה. בעונה הקרובה בית"ר אמורה לקבל החזר מס (מכספים שהוא השקיע) בסך של מליוני שקלים, הוא פשוט לא רצה שמישהו אחר יהנה ממנו, לכן כשהעמותה דיברה ופעלה למציאת בעלים אחרים, הוא תחיל להיות מעורב יותר בקבוצה, הזרים מליון וחצי שקלים לכיסוי חובות, אחרי הטיול לצ'צ'ניה באמצע העונה הוא הביא את המשקיעים הצ'צ'נים (כי הוא לא יזרים יותר מידי כספים). מבחינת "נראה את לה פמיליה מטרידים את המאפיה הצ'צ'נית". הכל חלק מהנקמה שלו באוהדי בית"ר. נקמה רוסית שמוגשת קרה.

הקבוצה עברה לטביב רק בגלל תרגיל שעשו לו בעמותה. לא מרצון ולא משום דבר אחר. אתם מדברים על הלנת שכר. ארקדי הלין שכר במשך חודשים. לא איחר, הוא פשוט השתמש בשכר השחקנים כחלק מהמו"מ שלו להעברת הקבוצה (החלק שאמור היה לגרום לטביב לוותר על הקבוצה. בסופו של דבר מי ששילם את אותן משכורות היה טביב.


בקשר לטביב, אתה מדבר על "פתרונות זולים", אבל קח בחשבון שאם כאיש עסקים הוא תכנן להזרים 7-8 מליון שקל כל שנה, בעונה האחרונה הוא שם כפול מהתכנון, מכל מיני סיבות. אחת מהן היא הבטחות שהוא קיבל לכל מיני תרומות מאנשי עסקים שהביא ברקת. חלק מהצ'קים שלהם בוטלו/חזרו. סיבה נוספת - אוהדים שלא מגיעים למשחקים ומאיימים בחרם בעונה קרובה. הכל נלקח בחשבון.

אני לא רואה בפיטורים שהיו שם משהו מיוחד. כל בעל בית מביא את האנשים שלו לכל מיני תפקידים. הרבה נותנים דוגמא למאמן הכושר שהלך הביתה אחרי הרבה שנים, לא יודע מי שם לב, שדרור שמשון, מאמן הכושר הנוכחי (הוא כבר חתם?) נזרק מבית"ר ע"י ארקדי. מאמן השוערים, גיא סולומון היה במשך שנים שוער מחליף בבית"ר. לא זוכר אם גם הוא היה מנפגעי ארקדי, או שהוא חיפש את מזלו בקבוצות אחרות.
לא נעים לראות אנשים שעובדים במועדון הולכים הביתה. אבל הם לא הראשונים שפוטרו. וגם לא האחרונים.
 

shay100m

New member
ההודעה הכי טובה שלך בויכוח בינינו.

חייב לומר שדיי שכנעת אותי בטענותיך , אבל לגביי טביב ,אני עדיין סמוך ובטוח שהשם הרע שיצא לו לא ייצא סתם.
בקיצר ,נקווה שאיכשהו הכל יסתדר...מה שבטוח -צריך למחוק את הרעיונות הנורדיים.
 

series4u

New member
תסביר לי בבקשה

למה טביב צריך לרדוף אחרי שחקנים שלא סופרים אותו, שמים פס על מה שהוא אומר ובכלל מתייחסים אליו בזלזול?

(לא יודע איפה ראית את הידיעה על לידור כהן, כדאי לזכור שמדובר בעונת המלפופונים. כל שבוע כל השחקנים הלא חתומים חותמים בכל אחת מהקבוצות שמחפשות שחקנים ... לפני חתימה אמיתית, לא צריך להתרגש)
 

shay100m

New member
תשמע, בוא נסתכל על העבר שלו ונראה

אם הוא חוזר על הריטואלים במתודה העסקית או לא....

לדעתי זה לא מקרי שהוא הסתכסך עם שחקנים גם בקבוצתו הקודמת, שלא לדבר על החלטות ניהוליות מוזרות ותככנות מאוד מוחצנת.

עכשיו, שתהיה בעניין שאני תמיד הייתי נגד טביב, אך התנחמתי בכך שאוליי אם הוא ירוויח טוב מהקבוצה אז הוא יהיה גם נכון להשקיע בה.

הבעייה היא שבנתיים הוא לא מרוויח בדרכים המקובלות, אז תהיה בטוח שהוא עושה את הקומבינות שלו כדיי להרוויח.
תחשוב על עוד משהו... מה ההגיון בלקנוס קבוצה שלמה במשכורת שלמה? הריי הוא לא ייזכה בתביעה הזו, נכון?! אני לא יודע מה הוא מתכנן (יש פה משהו מסריח) אבל זה ברור לכל שהמדיניות שלו הורסת את בית"ר, והוא יודע את זה כי יש לו מספיק נסיון בגרימת נזקים בתחום הזה.
 

series4u

New member
שביתה של שחקנים זה לא משהו חמור מבחינתך?

אתה לא חושב שזה מחייב טיפול בהלם ?! אם בית"ר היתה מפסידה לרמת השרון באותו שבוע (להזכירך, פלייאוף תחתון שכל משחק קובע מי נשאר בליגה ומי יורד ליגה), היא היתה מקבלת בראש מההתאחדות (ששם לא בדיוק אוהבים את הקבוצה, במיוחד כשמכבי פ"ת מעורבת במאבקים) בגלל חוסר ספורטיביות. ויש הבדל בין קבוצה שמתאמנת ולא משחקת טוב ולכן מפסידה, לבין קבוצה שבמהלך השבוע במקום להתאמן הולכת לים, ומפסידה.

גם אני חושב שקנס בגובה משכורת זה מוגזם, אבל השחקנים היו צריכים להענש בגדול. ובמקום לרדת מהעץ, שני הצדדים מתבצרים בעמדות, והולכים ראש בראש. והראש הראשון שישבר זה הראש של בית"ר.

קומבינות? בקומבינה הראשונה הוא יעלה על טיל. אבל אין קומבינות, יש רק אנשים ממורמרים על דיעות קדומות כלפיו שלא מוכנים לתת לו את הצ'אנס להצליח. וטביב קנה את הקבוצה כדי להצליח. וזה אחד הדברים שכתבתי קודם, מאחר ולא מדובר באוהד בית"ר שקנה את הקבוצה אלא איש עסקים שרוצה להצליח ולהרוויח, צריך לידו גוף חזק שרק טובת הקבוצה תהיה בראשו. זה היה אמור להיות התפקיד של העמותה, אבל מתברר שמדובר בגוף מסורס שלא עושה כלום.
 

shay100m

New member
אתה ראית את מוסר התשלומים שלו לאורך

כל העונה? פשוט בושה וחרפה. שום משכורת לא נכנסה להם בזמן. ליתר דיוק כל המשכורות התעכבו להם בחודש בממוצע.
השחקנים עשו מעל ומעבר ולא אמרו מילה כל העונה. אבל עם סיום העונה ראו לנכון לעשות צעד.
אתה יודע מה הקטע, טביב סוחב אותם עם חוב של משכורת אחת מתחילת העונה, אז הוא פשוט מצא תירוץ לסחוב אותם עוד.
תראה איזה גדולים השחקנים שלמרות השביתה המשיכו לשחק ולתת תוצאות.
 

series4u

New member
לא מדובר בחודש, אלא שבועיים

בניגוד ל 3-4 חודשים בעבר שהם לא קיבלו בכלל משכורת (ואגב, את המשכורות האחרונות בעונה שבעברה, מי ששילם אותן היה טביב).

לפני השביתה טביב אמר שהכסף יכנס עד סוף השבוע/חודש, והם העדיפו לשבות. דברים כאלה צריך לסגור בתוך הקבוצה או דרך מקורבים לקבוצה, ולא דרך ההסתדרות ! בית"רי עם פנקס אדום? עד לאן תגיע הבושה ?!

שחקנים גדולים? לך תדע באלו משחקים הם זייפו בכוונה (מי אמר גביע ולא קיבל בראש?). שביתה איטלקית. אחרי השביתה סטייל הנמלים, שום דבר לא יפתיע אותי.
 
למעלה