עונה 6 תתחלק ל-2, ויהיה רווח לא קטן...

Apple Scruff

New member
צריך להיות סטרייט בשביל לא להבין

מה ג'ק מוצא ביאנטו
אני יכולה להסכים חלקית עם מה שכתבת על טוש, אבל היא הייתה חמודה. כן פתחו אותה לדעתי בסדרה, אבל בגלל אוון היא נתקעה. אוון, היה בעיה של שחקן לא שרמטי ולא חתיך ולא סקסי ולא כלום שמנסה לשחק וומנייזר שרמטי וחתיך. עוד דמות שנתקעה באמצע לפני שפתחו איתה משהו ממשי.
 

John the Savage

New member
לא יודע

אולי בתור גבר סטרייט יש משהו שאני מפספס, אבל עדיין ניראה לי שמערכת יחסים היא מערכת יחסים וכימיה בין דמויות היא כימיה בין דמויות - לא משנה אם זה גבר ואישה או בני אותו מין, ובין ג'ק ליאנטו יש אפס כימיה.
 

מילי08

Well-known member
כימיה בין דמויות היא עניין בעייתי

אני באופן אישי לא תמיד רואה את זה. לפעמים משחק טוב מצליח לכפר על חוסר כימיה. לגבי ג'ק ויאנטו- דווקא חשבתי שהם חמודים ביחד. אולי הבעיה היא ביאנטו, או ליתר דיוק השחקן ששכחתי את שמו- הדמות שלו עצורה מידי ומאופקת מידי לפעמים ויכול להיות שבגלל זה הוא נראה מרוחק מג'ק.
 

מילי08

Well-known member
טוב, אני יודעת שזה ממש נוראי אבל

לאוון בכלל לא הגיע לחיות. דמות איומה. טיפוס מעצבן.
 

מוגלי7

New member
ועוד חדשות על עונה 6../images/Emo58.gif

מארק גאטיס יכתוב את הפרק הרביעי בעונה. רק אני רואה את הכישלון שבכל תסריט ותסריט של הבן אדם? הוא כתב את הפרקים הגרועים של הסדרה החדשה - "המתים הלא שקטים" מעונה 1, "מנורת האידיוטים" מעונה 2 ולאחרונה "ניצחון הדאלקים" מהעונה שעברה, ועוד נותנים לו להמשיך לכתוב לדוקטור הו!! http://doctorwhotv.co.uk/gatiss-returning-for-series-6-8915.htm
 

מילי08

Well-known member
הפרק עם דיקנס?

גם אני חשבתי שהוא טוב. the idiot's lantern גם לא היה נורא. יכול היה להיות קצת יותר מפחיד, אבל זו בכל זאת סדרה לכל המשפחה. החייזר בטלויזיה באמת היה מטומטם, אבל זאת לא הפעם הראשונה שיש להם דמויות חייזרים מפגרות. ת'אכלס- סייברמן זה לא דמות חייזר מטופשת?
 

John the Savage

New member
למה פרק כפול?

על פי מה שכתוב בקישור, מארק גאטיס כתב את פרק 4. הפרק השלישי, לעומת זאת, נכתב על ידי ניל גיימן (Yay!).
 

מוגלי7

New member
אבל יש השנה את הפיצול,

לכן כנראה 5ו-6 יהיו ביחד ויהוו מיני-פינאלה לחצי העונה.
 

timetraveler900

New member
אבל הפרק האחרון של החלק הראשון של העונה

(
) זה פרק 7- כך שאולי יהיו שני סיפורים צמודים שהם פרקים כפולים.
 
למעלה