עונה 6 תתחלק ל-2, ויהיה רווח לא קטן...

Gal lifrey

New member
ולתת רמיזה לעונות של דיוויס? נה, לא הקטע שלו

 

noam 500

New member
../images/Emo203.gifלמה תמיד הופכים אותנו לגזע מכוער?

מה רע ב Angelina Race?
 

Apple Scruff

New member
נכון שלא מעט סדרות בריטיות הן סדרות של שישה

פרקים. אבל דוקטור הו היא 13. בשביל שאני אוכל לחזור אחרי חצי שנה אני אצטרך להיזכר מחדש במה אני חוזרת לצפות ומתוך היכרות עם עצמי- ספק אם זה ייקרה. פשוט החלטה חסרת וטוויסט או נו טוויסט- קשה לי להבין את המניע. דוקטור הו זו לא מיני סדרה והיא לא מיועדת לזה.
 

Apple Scruff

New member
תפוז מפגר.

פשוט החלטה מיותרת לגמרי. לא מבינה ממה היא נובעת, כי כל הקטע של הטוויסט זה תירוץ דל מידי בשביל לחלק את הסדרה לשתיים. הסדרה הזו לא מיועדת להיות "שתי מיני סדרות" כי זה לא הפורמט. רוצה מיני סדרה? תסיים את הסדרה בפרק שש ותסגור עניין. אבל לחלק את זה לשני חלקים בהפרש של חצי זה פשוט מיותר כל כך. במיוחד שסביר להניח שאחרי חצי רוב הצופים יישכחו 90% מהעלילה וייזכרו רק את הסוף המכריע או משהו. אישית אני יכולה להגיד על עצמי שאני בספק שאני אעשה צפייה חוזרת לקראת החלק השני, כי לצפות דרך האינטרנט פעמיים באותו פרק זה לא מי יודע מה הקטע שלי. פשוט החלטה מיותרת, ואני נורא נורא לא מבינה מה ההיגיון מאחוריה.
 

pepperland

New member
לדעתי נצטרך לחכות ולראות אם זה טוב או רע.

גם בסדרות אמריקאיות לפעמים עושים הפסקות של כמה חודשים - ולעיתים קרובות זה דווקא גורם לפרקים שאחרי ההפסקה להיות הרבה יותר מעניינים. אולי מופט לא רוצה להכניס הכל בבת אחת. אני לא חושבת שאחרי ההפסקה בין שני החלקים של הסדרה מופט פתאום יכניס עלילה חדשה Out of the Blue,ולא יהיה צורך בלצפות בחלק הראשון כדי להבין מה קורה. לעומת זאת יש לי הרגשה שיש כאן יותר מדי חסרונות מאשר ייתרונות,כפי שציינו עוד לפני - אבל נצטרך לחכות ולראות איך זה יעבוד.
 

מוגלי7

New member
ואם כבר חדשות על עונה 6, משהו שישמח כאן הרבה,

כולל אותי. (
בהמשך, לא היה לי מקום לכתוב בכותרת) - סטיבן מופאט אישר שכרגע אין שום תוכניות להחזיר את הדאלקים לעונה 6! סוף סוף, עונה אחת בלי הדאלקים! סוף סוף יש סיכוי שאולי אשכרה נהיה מופתעים בסוף העונה ולא נקבל עוד פרק בתבנית הדאלקים-מנסים-להשתלט-על-היקום-ולא-מצליחים. http://www.digitalspy.co.uk/cult/s7/doctor-who/news/a269483/moffat-no-daleks-in-next-who-series.html
 

מילי08

Well-known member
אווף, המחשב הדפוק שלי

הסאונד פשוט נעלם באמצע. זה קרה לי עם כל הסרטונים שהעליתם בימים האחרונים (ורק היום סופסוף מצאתי זמן לראות). אז מה יש שם? הוא מחדש? אומר עוד משהו מפתיע/ מפגר?
 

מילי08

Well-known member
נו באמת.

לי זה עדיין מריח כמו ניסיונות נואשים לעשות את הכל הפוך או שונה מדייוויס: מילא דוקטור ומלווים- הגיוני, זה משתנה כל הזמן; וניחא גם לגבי נעימת הפתיחה; והלוגו- פסדר, שיהיה, אבל רבאק- כמה שינויים?! גם חשבתי על עוד משהו: אם הוא מפצל את העונה ל- 6 ו- 7 אולי זה ניסיון לקצר את זמנו של מאט בתור הדוקטור. ככה הוא מקבל את מאט לשתי עונות במחיר של אחת, ואז מוצא תירוץ להחליף אותו.. לא יודעת. איך שלא יהיה-
. חוצמזה, שאחרי עונה 5 שאיכזבה אותי, אני גם לא מצליחה להתלהב מהטוויסט שהוא מציע.
 

מוגלי7

New member
הוא לא הופך את זה לשתי עונות, זה עדיין עונה 6

פשוט שני חצאים שונים של עונה 6. ובזמן האחרון מתרוצצות לא מעט כתבות באינטרנט שמאט יישאר הדוקטור לפחות עד 2012, כך שאין לו סיבה לעשות טריקים של "שתי עונות במחיר אחד".
 
למעלה