עולם וירטואלי
עולם וירטואלי בניתי לי כאן אבל העולם הוא לפעמים יותר מידי אמיתי כן יש מפגשים שבהם פוגשים ידידים ואיתם שומרים על קשרים לפעמים יש ריבים אבל בסוף משלימים כי כך זה בפורומים כל אחד משליך את אשר על ליבו כי הרי למען זה אנו באים לפעמים יש דברים שביום יום נוגעים ולפעמים גם כואבים אבל אבל זה כל הכייף לעזור בעיצה לאחרים גמר חתימה טובה לכולם
עולם וירטואלי בניתי לי כאן אבל העולם הוא לפעמים יותר מידי אמיתי כן יש מפגשים שבהם פוגשים ידידים ואיתם שומרים על קשרים לפעמים יש ריבים אבל בסוף משלימים כי כך זה בפורומים כל אחד משליך את אשר על ליבו כי הרי למען זה אנו באים לפעמים יש דברים שביום יום נוגעים ולפעמים גם כואבים אבל אבל זה כל הכייף לעזור בעיצה לאחרים גמר חתימה טובה לכולם