עולם וירטואלי

אפרסק 28

New member
עולם וירטואלי

עולם וירטואלי בניתי לי כאן אבל העולם הוא לפעמים יותר מידי אמיתי כן יש מפגשים שבהם פוגשים ידידים ואיתם שומרים על קשרים לפעמים יש ריבים אבל בסוף משלימים כי כך זה בפורומים כל אחד משליך את אשר על ליבו כי הרי למען זה אנו באים לפעמים יש דברים שביום יום נוגעים ולפעמים גם כואבים אבל אבל זה כל הכייף לעזור בעיצה לאחרים גמר חתימה טובה לכולם
 

י פ ע ת

New member
../images/Emo24.gifהעולם הזה....

מהווה עבורי נישה שכיף להתחבר אליה, זמינה כל הזמן, לא כפייתית וכמעט תמיד אני נהנת ממנה. הכי חשוב זה לשמור על מינון ופורפורציות נכונות בתקשורת הזו ואז נהנים מכל העוגה גם כשנוגסים בה. חתימה טובה לכולם
וצום קל לצמים מביננו
 

סנדי32

New member
מז´תומרת לשמור מינון ופרופורציות??

כאילו להיות לא גלויים לשקר לומר דברים מוסווים ??? הסבירי, פרטיייייייי, ונמקי......
 

י פ ע ת

New member
להלן ההסבר....

לא להיסחף הן בשעות שמבלים כאן כי אם נרצה או לא נרצה זה יפגע במישהו, משהו, בית , בעל, ילדים והן מבחינת הציפיות מהמדיה הזו, והקשרים הנרקמים בה.
 
../images/Emo26.gifפורום חדש../images/Emo36.gif

נכון..... התעייפתם מפרסומים, במיוחד מהאדום ירוק שם בצד... משרשרת כאן הודעה הקשורה בעולם הוירטואלי של הפורומים. דעתכם חשובה לנו... מי מכם שיש לו קשר / עניין במערכת החינוך מוזמן לבקר בפורום מערכת החינוך. (פירסום מערכת החינוך בפורום שלכם באישורו של מנהל הפורום) גמר חתימה טובה......
 

סנדי32

New member
היייייי הייייייייי עצור....../images/Emo57.gif

מה באת לגנוב לנו פציאנטים ???? אנחנו לא זזים מכאן
יש לנו עיניין במערכת החינוך אבל יש לנו אחד את השני בשביל זה הבנתתתתתתתתתתתתת
מה דעתך להצטרף אלינו ?????
 

חתולון*

New member
קליאו.....פטרה

ראיתי כמה זוגות רוסים (עלים חדשים).... "במבטא רוסי" כפי שאת כותבת ושניהם נוסעים יחד לעבודה......... זו השנה שלהם אני מגיע לסופר סנטר, ממתין לי בכניסה "מאבטח" רוסי , חצי ישן. הוא לא יודע שאני שוטר, "יש לך אקדח?" הוא שואל "כן" אני עונה הוא לא יודע מה הוא צריך עכשיו לעשות או שהוא עדיין ישן, אין לי מושג למה הוא שואל אם יש אקדח.... נו טוב..... מגיע לקופה.... מחכה שם אשתו של הרוסי שמאבטח בכניסה חחחחחחח "יש לך כרטיס חבר מועדון"? במבטא רוסי!!!!! אחלה עלייה וקליטה יש לנו "אחלה שנה הייתה לנו" חתולון
 

LIRI שלירי

New member
אני מאוד אהבתי להיות וירטואלית ו...

ומצטערת מאוד היום שיצאתי מהוירטואליות שאתה וירטואלי אין לך מציקים אין לך אנשים שתמיד מחפשים מה לומר לך בשמות אחרים כדי להציק לך וזה מה שטוב להיות וירטואלי אתה לא מכיר אף אחד ואף אחד לא מכיר אותך רק את השם ואת הסגנון הכתיבה מכירים נטו
 
נכון..

זה כמו קיבוץ.ויותר מזה אפילו. איפה עוד יכולנו לאכול את האפרסקים הטעימים שלך...אה?
גמר חתימה טובה
 

סנדי32

New member
עולם הוירטואלי בשבילייייייייייייי

הכככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככל
 
למעלה