עולם הדממה

מרי-לו

New member
עולם הדממה

אני חייבת לנסות את זה, אמרתי לעצמי. אם הוא והיא כ"כ אוהבים את זה כנראה שיש בזה משהו מלהיב. הגענו לשם בשעה 9 בבוקר. אני קצת מתרגשת אבל לא פוחדת בכלל. היא והוא מסתכלים עלי מחייכים שואלים אותי "את בטוחה?" ואני בשיא הביטחון אומרת "כן!". אחרי כמה דקות מגיע המדריך, בחור גדול (מה גדול? גדול זאת מילה קטנה לידו
) אומר לי שלום ומציג את עצמו ואני עושה אותו דבר. מבקש ממני לזוז מעט אחורה ומסתכל על נתוני גופי וקובע "חליפה XS בשביל הדחליל" (אמא´שך דחליל
) ומתחיל לנקוב בכל מיני שמות של אביזרים שיביאו לי ומוסיף "תביאו גם משקולות של 20 ק"ג" (משקולות? למה צריך משקולות? מה הוא הולך להטביע אותי?
)... עכשיו שכל הציוד מוכן עבורי הוא מסמן לי לשבת באיזו פינה קטנה ואומר לי תיכף מתחילים בתדריך... 15 דקות של תדריך ולימוד שפת הסימנים - הצליחו לעשות אותי מזה בלחץ, אבל ההתרגשות רק גדלה... הסתיים התדריך. "עכשיו לכי להתלבש, אני בא לעזור לך" הוא אומר לי... אני מסתכלת אליו במבט של "למה מה קרה" והוא מחייך אומר לי "אל דאגה את נשארת עם הבגד ים"... וככה צעדנו אני, הענק וכל הציוד הנלווה לחדר ההלבשה... לבשתי עלי את חליפה הצלילה (שד"א בעיני היא מאוד סקסית
) נעלתי את הנעליים... ועכשיו הוא אומר לי שאני צריכה לשטוף את עצמי כשאני לבושה עם החליפה... סבבה, חשבתי ונכנסתי למקלחת, רק מה שלא ידעתי זה שהחליפה הופכת להיות מזה כבדה במים... וזאת רק ההתחלה של הכובד. יוצאים מהמקלחת, והולכים לפינה שבה כל הציוד שלי נמצא בה. תשעני על המעקה הוא מצווה עלי, ואני כמו ילדה טובה עושה כל מה שאומרים לי. הוא מתחיל להרכיב עלי את הציוד (כשבשלב הזה אני עדיין לא יודעת את משקלו) וכשהוא מסיים הוא אומר לי עכשיו בואי קדימה... אמא´לה, מי יכול לזוז בכלל... יש לי 50 ק"ג על הגוף והם לא שלי...
אחרי דקה שתיים התחלתי לצעוד כמו תינוק שעושה את צעדיו הראשונים... הולכים למים. הגענו לחוף, והתחלנו לצעוד לתוך המים, במים הוא שם לי את הסנפירים ואחרי עוד דקה שתיים של תדרוך - צוללים... 30 דקות של דממה מוחלטת, הקולות היחידים שאני שומעת הם קולות הנשימות שלי. (את המדריך לא ראיתי כמעט בכלל, במשך כל הצלילה הוא צולל מאחרי ורק מוודא שהכל תקין, ומפעם לפעם מצביע לי על משהו שכדאי לשים אליו לב ושואל אם הכל בסדר). 30 דקות בעולם מופלא של שקט, יופי בלתי מוגבל ושלווה שאין שום דבר בעולם שאפשר להשוות אליה. לאט לאט התחלנו לצלול קצת יותר עמוק, כשמקסימום העומק שמותר לי לרדת אליו זה 6 מטר (רציתי יותר אבל... אסור
). 30 דקות של אני, הנשימות שלי, הדגים והאלמוגים. את לא חושבת על כלום, המוח מרוקן ממחשבות, את לא מודאגת מכלום, ונראה שכל העולם עומד במצב המתנה. אחרי 30 דקות יצאתי משם מוקסמת ונלהבת. הציוד הכבד כבר לא עניין אותי ומבחינתי הייתי יורדת לשם שוב... אבל הממממ... זה קצת יקר
אחרי שהורדתי מעלי את כל הציוד,רצתי לתיק שלי, שלפתי את הפלאפון שלי וחייגתי הביתה, המשפט הראשון שאמרתי לבעלי זה - אני הולכת לעשות קורס צלילה בקיץ הבא
גמר חתימה טובה לכולם/ן
 
אמממממממ.........

דברי עם פיקסון אולי הוא יכול לעזור לך........ אגב, כתבת מקסים, כמעט הרגשתי כאילו אני שם.... (חוץ הקטע הדחליל כמובן)
 
אנשי הדממה...

אנשי הצפרדע, אנשי הדממה איש לא ראה איש לא שמע איש לא הבחין בקולות מלחמה האם היו פה אנשי הדממה ? (יורם טהרלב) איזה כיף...מקנא בך...(חוץ מהדחליל) אני בטוח שהיית הדיונון הכי יפה שם...
 

נשית~37

New member
סליחה? פסססט? מישו שומע? רות עבור..

אז אני הייתי הטלפון השני? או השלישי? או הרביעי?
בפעם הבאה אני איתל שם למטה...שלא יהיו ספקות בעניין, גם אני רוצה 30 דק´ של אני והנשימות שלי
. גמר חתימה טובה
(חתומים בנשיקה לא?
)
 

מרי-לו

New member
השני יקירתי....

בפעם הבאה את חייבת לבוא איתי, אני אעשה לך הכרות עם "נפוליאון" - דג שחור גדול ומדהים
 
עכשיו מבינה........

בגלל מי השלט הגדול שמציץ מדי פעם מהגלים.... בת-הים 4 - הקלטת כבר בחנויות כתבת יפה , אופו צללת בדיוק ?... גמר חתימה טובה
 

מרי-לו

New member
../images/Emo13.gif

בחוף "המגדלור" יש מקום שנקרא "כפר הצוללים"... צללנו לאתר שנקרא "האוניברסיטה"... בפעם הבאה אני הולכת ל"מערות" שמעתי ששם מדהים...
 

פיראט*

New member
Welcome to the club../images/Emo66.gif

אחרי הפעם הראשונה, קשה להפסיק... כמו... נעזוב זה עכשיו... רק תזכרי לא לפמפם בעליה!! גמר חתיימה טובה, ושנה של כיף.
 
ואני חושב על עולם האפלה

עולם האפלה ללא חוש בראיה רק חוש המישוש הריחות מנוטרל מאור ומחושך רק ידים איך זה להיות תלוי ומובל בידי מישהו אחר.... תחשבו על זה...........
 

ק-ס-ו-מ-ה

New member
ואני, מעדיפה את הנשימות שלי

מעל פני המים..... לא יודעת למה, אבל אני חוששת מכל בעלי החיים ההם, החלקים והלא מוכרים. בכלל, שוניות, אלמוגים וכל הצמחיה החלקה הזאת עושים לי צמרמורת..... אולי אני אישה של שמים??????.
גמר חתימה טובה מרי.
 

הקצין

New member
ודממה לא היתה שם ....

אהבתי את כתיבתך על חווית הצלילה הראשונה שלך ... כאחד ששרוף על הים ועל הצלילה ולא מפספס כל " שלולית " רק לצלול ולצלול מבין את תחושותיך שהן כעין וכאפס מאחר וזאת חוויתך הראשונה . זוכרת את נשית ... כן נשית ... לה עשינו חתונה מתחת למים באילת כמובן באתר הסטיל ובעומק של 25 מטר . תעשי מהר קורס צלילה ובאמת תהני מהשלווה המיוחדת של חווית הצלילה כל פעם מחדש , את השקט הנפשי של אחרי ............ גמר חתימה טובה
 

טאקילה~*

New member
לעולם הדממה..../images/Emo20.gif../images/Emo19.gif../images/Emo20.gif

יש שפה שפה שותקת אבל מדברת אל הגוף מדברת אל הפנימיות, מדברת כמו שאף שפה לא מוחשית ,כמו עולם הדממה,כמו שכל הכובד צף וקליל כך גם התחושה הקלילה בין שוכני הדממה והיופי המדהים בתוך המים,אני באה איתך בשנה הבאה.>חחחחח
 
למעלה