עוזי, תגובה אליך

Deerest

New member
בדיוק בנקודה

בה אין הסכמה ביניהם... שם זו מהות הדברים שעליהם אני מדבר. החשיבה ההרגלית באה ואומרת - סתירה (לכאורה) והפרעה לתפקוד השוטף. החשיבה ההכרתית באה לגשר, לרדת עמוק יותר, להבין מה מקור הסתירה, אם בכלל קיימת (לדעתי היא לא). ממש לא לאטום את הרגש, לא לאטום שום דבר. ואפילו ההיפך - לשבור ולפרוץ את האטימוֹת שנוצרו בפנים, אלו שמפריעים לחדור פנימה. רגש מעולם לא הפריע לפעילות התקינה, התגובה אליו היא זו שמפריעה/תורמת. הרגש מאותת לך על כיוונים, ההתעלמות ממנו, התעלמות שהופכת לדבר שבשגרה, יוצרת את האטימה. לכל אחד יש תיבה. היא לא בהכרח מהסוג של פנדורה. אני עובד על ה"מנעולים" שלה בשלב זה של החיים שלי. לכי תדעי מה יש שם? לדעתי, אוצרות.
 
"הפרעה לתפקוד השוטף"

יש לי ימים שאני שותקת ימים שאני כועסת ימים שאני לא מצליחה ימים שאני חושבת ימים שאני לא יכולה ימים שאני עצובה ימים שאני רוצה לבד והרבה ימים אחרים טובים וכל הימים האלו הם חלק מהתפקוד השוטף שלי השוטף משתנה לפי הרגש אני נותנת לרגש להשפיע על השוטף מקבלת את זה בהבנה ובאהבה ורק אחרי זה אני יושבת ומדברת איתו ככה אני אוהבת אותי
עם רגש
 

Deerest

New member
הסבר

אני מבין מכל מה שכתבת לעיל שאת נמצאת בחלק התחתון של גלגל הטלטלות שלך. זרקת את הפתק?
 

spectacular

New member
אולי זה החלק העליון,

ורק אני הפוכה... ובכל אופן, איזה פתק? עכשיו אני צריכה הסבר.
 

Deerest

New member
כן, בכל אופן

איך שמסתכלים... הראש למטה. מה איזה פתק? זה שכתוב עליו "זה בר חלוף" בכתב ידי. הנה, קחי עוד אחד.
 

spectacular

New member
להתרכז ברגע הנוכחי,

כאן ועכשיו, זה יותר יעיל, וגם מצריך יותר כוח נפשי, לחשוב על כל דבר שבין כה וכה זה עובר, יכול להכניס לאדישות, ברור שהכל עובר , השאלה היא איך, ואם אפשר לגרום לכך שיעבור בדרך שתעשה לי הכי טוב, אז עדיף שאחשוב על כל רגע נתון כאילו הוא הרגע היחידי והחשוב ביותר, אני לא רוצה לשבת ולחכות שהכל יחלוף מולי, אני רוצה להיות הנהגת,להחזיק בהגה ולנווט, אני רוצה להיות זו שחולפת, רוצה להיות הרכבת ולא התחנה, הפעילה ולא הסבילה, הבוחרת ולא הרובוט. כשהראש למטה או כשהגלגל מסתובב ומשאיר אותי למטה, אני אסתובב עם כל הכוח והמוח,לאן שאני רוצה להגיע, בתנועה ובקצב שלי, שליטה.
 

Deerest

New member
שורה תחתונה

טל, האם את עוסקת/עסקת/תעסקי במכירות? יש לך יכולות שכנוע לא רעות. כתבת יפה, אמרת יפה... נחמד. ואני רוצה להתייחס למלה האחרונה, שלדעתי, כל מה שנכתב לפניה היה רק הקדמה. אגב שליטה, למה השתמש ברכבת כדוגמא? מבחינת כלי התחבורה ה"נשלטים" זהו הכלי חסר השליטה לחלוטין. לשלוט זה לא רק להכתיב מהלכים (בחייך או בחיי אחרים). לשלוט זה קודם כל לדעת מה קורה, לראות, להקשיב, להבין !!! והמעניין בכל זה הוא, שהצורך בשליטה דועך אט אט ככל שהבנת ה"חוקים" מתחזקת.
 

spectacular

New member
שליטה.

לרכבת יש נוכחות מרשימה,(לא , לא הרכבת בישראל,) שליטה היא לא להכתיב מהלכים, אלא להיות נוכח בתוך המהלך, לא להרגיש שדברים קורים לי, ואז לפעול, אלא להיות מודעת למהלך המתרחש, ולהגיב בגמישות,להיות מותאמים , ולנווט בהתאם למה שמתרחש, בין אם הכתבתי או לא, ידע הוא שליטה,בהחלט, איך ולמה הצורך בשליטה דועך, אם הבנת ה"חוקים"(ידע) היא בעצם ...שליטה. לא מוכרת כלום, אבל אני ממש טובה בלקנות...חחחחחח
 

Deerest

New member
אלמנטרי, ווטסון.

כל צורך דועך כשספקת אותו. לא? חומר למחשבה אם הצורך לא עובר לך למרות שספקת אותו, זה לא שם. זוכרת את הבדיחה על ההוא שמחפש את הכסף מתחת לפנס הרחוב? זו לא בדיחה.
 

Deerest

New member
כמה סיבות

לא זה מה שהוא צריך באמת, אבל זה מה שקל לו להשיג. הוא כבר שם. בפנים בפנים הוא לא מרגיש באמת שולט. זה רק מבחוץ נראה כך. שליטה כפייתית, כמו אכילה כפייתית, שהסיבות הן בכלל לא צורך. כשאת מפחדת שמשהו יפול לך את מחזיקה אותו חזק חזק. מה שלומך?
 
חכם וצודק

בואנה אתה מבריק
שלומי מצויייין בא לי לחגוג אתכם חוזה ראשון אוווף למה לא חתמו? חחחחחחחחחחחח 3 שעות משא ומתן היום טוב נו ....יחתמו שבוע הבא...מקווה
 

Deerest

New member
אם

תספקי להם את מה שהם צריכים, הם יחתמו. או שלא. בכל מקרה, אולי ישלחו אלייך עוד לקוחות. בהצלחה.
 
ספקתי

כל כך שמחה בשבילם בית מהמם זוג מקסים 2000 $ הפער בינהם מאמינה שיקנו יש המון לקוחות אין מספיק דירות יפות
 
זהו

שבת מנוחה הם יתגשרו חחחחחחחח דירסט מה אתה אומר הוריקן מתקרב למיאמי והבן רק הגיע לשם
 

spectacular

New member
סמנטיקה ,אם כך,

הצורך אינו דועך, הוא קיים אך מסופק, אציין את ההבדל בין צורך מסופק, ושיש להמשיך לספקו על מנת לשמור על המצב הקיים, לבין צורך שדועך ואולי בסוף יעלם, אני זוכרת בדיחה אחרת, על אחד שצעק, סטלה ,סטלה, וכשסטלה עברה שם, הוא הביט לשניה, והמשיך לצעוק.סטלה!
 
למעלה