עוזב את הפורום.

עוזב את הפורום.

לשבוע-שבועיים הקרובים. לדוסים שבנינו - תגידו תהילים. אברהם בן בהג'ת. חשש לגירוי בקרום המוח. אוהב אתכם.
 
../images/Emo2.gif

מה זה אומר, זה מסוכן? בכל מקרה, רפואה שלמה!
אם אתה הולך לשניידר, אז יש שם חדרי משחקים וחדר מחשבים עם אינטרנט (!) אבל תיזהר מהאוכל שם, זה איום. נו, תבלה.
 

YaEloNeT

New member
עד כאן. ../images/Emo204.gif../images/Emo23.gif

האוכל של שניידר נחשב למעולה. כאילו, היית בבית חולים של מבוגרים? אבי, תרגיש טוב
 
באמת?

כנראה שזה רק אני. אבל בעצם שום דבר לא טעים כשאת בבי"ח ביום העצמאות
אבי, יופי שאתה בבית!
 

InBaR 85

New member
../images/Emo23.gifרפואה שלמה../images/Emo23.gif../images/Emo2.gif../images/Emo70.gif

תחזור מהר
 
../images/Emo2.gif

בכל אופן, תהייה לי בריא!! (אם זה מעניין אתכם, לבת דודה שלי זה קרה פעם, וזה לא היה כזה נורא, כאילו, בסוף זה לא היה מה שחשבו שזה) אמא'לה
אם אתה ח"ו לא יוצא מזה בשלום אני מתאבדת, רציני.
 

skaramoosh

New member
אבי!

אני ממש מקווה שתהיה בסדר, תחזור מהר והחלמה מהירה! *מחזיקה אצבעות שהכל יהיה בסדר* אבי
 

Sakai Shana

New member
כבר שלחתי לך סמס על זה.

תרגיש טוב, אני אוהבתותך נוראנורא. 3>
 
למעלה