בהקשר זה (ואנחנו כבר גולשים לעוף)
אני מורכח לציין שבאחד הערבים החשוכים צפיתי אף אני בתשדירי התעמולה. נדמה לי שזה היה לאחר מסיבת העיתונאים המתוקשרת, והפסקתה המתוקשרת עוד יותר, של ראש הממשלה - שכן זו ההזדמנות היחידה שצפיתי בטלוויזיה לצורך אחר מאשר סטר-טרק/הבית הלבן. בכל מקרה לעניין התשדירים: שוכנעתי! כן כן רבותי, גם עלי ניתן להשפיע באמצעות תעמולה זולה אך אפקטיבית. אני מצביע לכולם! לשרון שיביא שלום, למצנע שנושא את ברכתו של רבין, לאהבת ישראל, לש"ס שתדאג לחלשים, לטומי לפיד שידאג לש"ס, ליהדות התורה עם החרדים עובדי האדמה וגם להיא שאמרה שטיבי הוא אחלה גבר. לכווווולם אני מצביע. ואז אני יורד מהארץ ועובר לפינלנד. עם כל הכסף שמושקע בבחירות המטופשות אפשר היה להוציא את המדינה מהבוץ, וגם לשקם את חברות הכבלים כך שאיום הסת הסדרות הטובות ביותר בעולם לא יתממש. תודה. ו -