היי, מתי שבע הייתה בסימפסונז?!
ב בצל אל New member 26/1/03 #33 ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gifאיזה חתייייך! NOT! |בעיטה בביצים של ווסלי|
B Bajoran Preist New member 24/1/03 #19 הממ... איכס ? אל תבינו אותי לא נכון, אין לי שום דבר נגד השחקנית, אבל אני חושב שאני מעדיף את בלאנה בצורתה הקלינגונית-קשוחה, משום מה...
הממ... איכס ? אל תבינו אותי לא נכון, אין לי שום דבר נגד השחקנית, אבל אני חושב שאני מעדיף את בלאנה בצורתה הקלינגונית-קשוחה, משום מה...