עוד נסיון בחיים

חושבת25

New member
רואים שמדובר בבחור ישיבה

שעדיין תלוי כספית לרוב בהוריו ומבחינתו יש לך כסף,בזבז אותו ותהנה.חסכתי כבר סכום כמו שציינת בחור ויכולתי לחסוך כפול לולא ההוצאות האחרות.כנראה אינך מבין מה זה הוצאות של בחורה שאוהבת להתלבש טוב ולהנות.טיול קטן לחול או חופשה בארץ,יש לך מושג במחירים?אנחנו לא בחורי ישיבות שישנים בכל מקום,החברות שלי גכ רגילות לסטייל מאד גבוה וההוצאות רבות מאד.
 

קליט

New member
החכמה לחסוך בכיף !

ולא לקנות כי פשוט אינני צורך וצריך ונצרך למותרות . . . בדרך כלל -לא לקנות אוכל ושתיה בחוץ -כי התרגלתי כך ! וזה לא מפתה אותי, וזה לא בא בחשבון אצלי .
 

קליט

New member
החכמה לחסוך בכיף !

ולא לקנות כי פשוט אינני צורך וצריך ונצרך למותרות . . . בדרך כלל -לא לקנות אוכל ושתיה בחוץ -כי התרגלתי כך ! וזה לא מפתה אותי, וזה לא בא בחשבון אצלי .
 

קליט

New member
אם אין בחור את פטורה מלהתחתן . . .

אז מה אפשר לעשות ?? אולי יש בחורים מצוינים -שלא מקפידים להרוג את המחותן ? . . . .-בדרישות מופרזות ? אולי תחשבי על בחורים בינוניים בלימוד -ומצטיינים ביראת שמים ותכונות נעלות ? אולי תחשבי על מגורים בחו``ל ?? ואולי יש לך פתרון אחר ? . . .
 

חושבת25

New member
אני לא מחפשת גאון,אבל בחור בינוני

בלימוד הוא בדכ לא יותר מדי חכם וכנראה גם לא מדי מוכשר וגם אותו אם אתחתן איתו אצטרך לפרנס?אם אפגש עם בחור חוצניק וארצה אותו,אחשוב על העניין של המגורים שם.לא בכל מקום בחול הייתי מוכנה לגור.
 

קליט

New member
אם אנו מדברים על חו``ל . . .

היכן לא היית הולכת לגור בחו``ל ? אני אומר להצעות מחו``ל - שאני מוכן לנסות לגור שנתיים בחו``ל -ואני מניח שאתרגל - אבל אם לא -חוזרים לארץ !
 

חושבת25

New member
אענה לך אבל קח בחשבון שהדברים יכולי

להשתנות.לא הייתי רוצה לגור באנגליה למשל או בצרפת,אם הבחור ישראלי יתכן שהייתי מוכנה.אני מוכנה לנסות לגור בארצות הברית למרות שלא מושך אותי ומפחיד אותי לחשוב על עזיבה כזו.אבל אני מאמינה שכשיש אהבה והרמוניה בנישואין קל יותר להתמודד עם מגורים רחוק מהבית.
 

קליט

New member
הייתי באנגליה והאוירה די קודרת !

דווקה לא היה מעונן. הבתים כהים ומסכנים וזה השפיע קצת על מצב רוחי. יתכן מאוד שמתרגלים, כמו שמתרגלים להמון דברים.
 

חושבת25

New member
כתבת באחת מתגובותיך לחסוך בכייף

אני מאד מסכימה איתך,הבעיה שלא ראיתי את זה בבית,תמיד קיבלתי מה שרציתי,אף פעם לא אמרו אין כסף.אני מחנכת את עצמי לחסוך וזה קשה אחרי שאתה רגיל לבזבז.
 

קליט

New member
כדי להתגבר אנו אמורים לחשוב חיובי

איזה כיף שתמיד נתנו לך ! איזה תועלת עצומה זאת -שאני לומדת לחסוך ! הגר``א אומר שהאדם בא לעולם כדי לשפר את מידותיו ! וואיי איזה סיפוק שאני חוסכת כל חודש 2000 שקל ! *מגיע לך להתפנק מדי פעם במידה הראויה ובדברים שחשובים לך ! בהצלחה !
 

777i

New member
מה זה הבולשיט הזה?

יש בלי סוף בחורים שהם אמנם לא המתמידים הכי גדולים בישיבה, אבל מאידך מדובר בבחורים מוכשרים וחכמים שמבינים ענין, וגם הם נחמדים עם מידות טובות הרבה יותר מהרבה בחורים שיושבים ליד הגמרא כל היום.
 
חושבת.. ואופטימית..

א. יש לי 3 אחיות באיזור גילך כך שאני יודע בדיוק מהן הדברים שאתן מוציאות ע``ז הרבה כסף. ב. ברור שאדם צריך לדעת לא להיות בזבזן , אבל מי שלומד קצת בעניני בטחון ואמונה מבין שהמילים שלך לא כ``כ במקום , אוקיי? [זה לא שלי אין דאגות] ג. חברשלי סיפר לי על שתי בחורים שהיו בישיבתו והתארסו באותו זמן , אחד מהם שהיה שטגיינסט ברמות והיה אחד הבחורים הכי טובים בישיבה והשני היה בחור טוב אבל לא משהו מיוחד. הבחור השטייגעניסט היה גם סויחר גדול והוא היה עושה הרבה כסף בחודש יותר ממך , כיון שלהוריו לא היה כסף והוא רצה לחסוך לחתונה , אז הוא קיבל בין 60 ל 80 אלף דולר בשער של 4 , והבחור השני שהיה חי ברמה מאוד גבוהה ולא היה שטייגניסט בלשון המעטה קיבל מעל מאה עשרים אלף$ גם בשער של 4, מה את מבינה מהסיפור??
 
אז ככה:

א. מה אתה בא לומר? זה שאתה יודע על מה בנות מוציאות כסף,לא משנה את העובדה שיש להן על מה להוציא כסף והן מוציאות...... ב. ברור שיש עניין של אמונה וביטחון בענייני פרנסה, אבל כפי שכתבתי, יש עניין של השתדלות. אז היא לא תלך לחפש עבודה נוספת של שעות מלאות, ולא לקרוע את עצמה בשעות לילה וכו' אבל אם היא יכולה לעשות מינימום השתדלות-ולחסוך..... למה לא? ג. עם כל הכבוד לחברים של חברים שלך.... 1. זה לא סיפור של של מעשי יום-יום.... אחרת חבר שלך לא היה מספר לך על זה.... כי זה רגיל..... ולכן זה רק מחזק את הדברים שיש לעשות השתדלות. כי לא כולם זוכים לניסים ונפלאות כמו שזכו 2 הבחורים בסיפור. 2. זה שהשטייגניסט הסוחר קיבל 60-80 והלמדן קיבל 120... אין בזה משום להקביל ביון שניהם. כל אחד קיבל כפי שהגיע לו משמיים ואין לזה קשר אם עסק במשו או רק למד.... כי גם יש מיקרים אחרים שמעידים ההפך..... 3. הסיפור מחזק את דבריי ביותר. מפני שאתה מדבר על בחורים שקיבלו כסף מצד הבחורה..... ופה- אנחנו מדברים על בחורה..... מאיפה היא תיתן את הכסף.... מבין?.... שאלות?
 

שמערל9

New member
תסבירי לי דבר אחר...

מדוע בנות מתנשאות על בחורים בעלי אמצעים ?
 
למעלה