עוד טופיק שיהיה מעניין...

arifell

New member
אני טיפוס שקורא די הרבה

ויש המון ספרים בבית, על דאגלאס אדאמס שמעתי פעמים אינספור, ויום אחד מישהי בכיתה שלי שאלה אם יש לי בבית ספרים של דגלאס אדאמס או של טרי פראטצ´ט באנגלית (בשביל book report), אז ככה התוועתי לשם שלו, ואז כשראיתי את אחיות הגורל עם השם שלו עליו קראתי אותו. זה היה יום שישי ואמא שלי קראה לי לעזור לנקות, ואמרתי לה, "טוב, אני רק מסיים את הפרק" (little did I know), לאחר בירור קצר בזכרוני, נוכחתי לגלות שאני לא זוכר איפה הפרק הו הייתי התחיל, חיפשתי בספר, והפלא ופלא, אין פרקים!!!!!!!!!! את האמת קראתי לפני כן את בשורות טובות, אבל רק אחרי המון זמן שמתי לב שזה שלו.
 

coolit

New member
אני בת אחת עשרה..|בלוןכ|

והשנה קראתי את מורט ואני באמצע ראי נוע ו... ההממ, עוד אחד, שכחתי. ברית.
 

Cruvi7

New member
שיהיה מובן, אני לא בן 11 עכשיו...

הכרתי את פראצ´ט בגיל 11, אבל אלו לא ספרים לילדים קטנים שכחושבים על זה.
 

Beorn

New member
ובכן...

היי אני חדש כאן, כנראה תראו אותי הרבה עכשיו... אני התוודעתי לספריו של פראצ´ט השנה (גיל 15). הגעתי אליהם בכלל דרך משחק המחשב, למרות שהספרים, כמובן, הרבה יותר יפים. קראתי עד עכשיו את הספרים על רינסווינד שתורגמו לעברית (צבע הכשף, אור מופלא, מעשי קסמים), ועכשיו אני קורא את "איש הקציר".
 

Dorfl

New member
איש הקציר

בכלל לא מומלץ לקרוא את איש הקציר לפני שאתה קורא את מורט (אחד הטובים שלו, דרך אגב, אם זכרוני אינו מטעני).
 

וויסקרס

New member
איזה כיף! לדחוף את האף!

קראתי את בשורות טובות, נהנתי פחד. ואז הלכתי לשבוע הספר וביקשתי עוד "כאלה" וקניתי שניים של ניל גיימן. אבק כוכבים ועד משהו.
נו, צבעי קוסמות יוזמן לאלתר מהרשת הקדושה.
 

DviRincewind

New member
הכל התחיל בכיתה ה´...

כשחבר שלי הציג בפני לראשונה את המשחק הראשון של עולם הדיסק... כמובן שהתמכרתי למשחק, וגמלתי בלבי להשיג את הספרים של הבחורה המוכשרת שכתבה את המשחק (מה לעשות? טרי נשמע לי כמו שם של בת!) הספר הראשון שקראתי היה צבע הכשף (בעברית) ואח"כ פירמידות. אז, אחרי חיפושים אחריהם בכל הארץ, קראתי את כל הספרים שיצאו בזמנו בעברית- סה"כ תשעה, עד ראי-נוע. מכיוון שהפסיקו לתרגם אותם לעברית (רק לאחרונה יצא מכשפות בחו"ל בעברית), נאלצתי לקרוא באנגלית את Feet of clay. מאז אני לא נוגע יותר בעברית! כרגע קראתי משהו כמו 24 או 25 ספרים מכל הסדרה (יש 27 ספרים כרגע כמדומני, לא? nightwatch אמור להיות ה-28?)
 

yoo

New member
סיפורך דומה מאוד לסיפורי!

גם אצלי הכל התחיל בכיתה ה כשקנו לי את המשחק הראשון של עולם הדיסק ורציתי לחפש עוד על ה"סופרת" (גם אני התבלבלתי!
) קראתי את "צבע הכשף" בתרגום הישן שלו של כנרת נדמה לי והשתעממתי לגמריי (התרגום הזה היה גרוע ביותר!) לא מזמן יצא לי לקרוא את התרגום החדש יותר לספר (שהיה יותר טוב בהרבה) ונהנתי מהספר מאוד! עכשיו אני רואה שאתם אומרים שיש הבדל ממשי בין הספרים באנגלית לעברית אז אולי כדאי שגם אני אעשה "הסבה" לאנגלית"
 
למעלה