עוד חודש מהיום...
אני מתגייסת
והנה כמה שאלות-
הבנתי שממחזור 03 כבר אין יותר טירונות 00 מקוצרת, אז איך זה שחברה שלי שהתגייסה לפני שבועיים עושה טירונות 10 ימים בצריפין +קורס? שאני אתגייס עוד חודש (סוף פבואר) מה יהיה המצב?
מאחר וצה"ל דפק אותי ואני הולכת לכלל צה"לי ואין לי מושג מה אני הולכת להיות- התפקיד שיהיה לי בסוף זה אחד מהתפקידים שבחרתי ללא מיון במנילה? או סתם תפקיד מה שיתחשק לקצין מיון באותו יום...? ואם כן הם יכולים גם לבחור את התפקיד שדירגתי אחרון? או שהם נשתדלים משהו מההתחלה? (לי יש 6 דרך אגב)
בטירונות אני מקבלת נעליים? צריך לקנות נעליים בכל מקרה גם לטירונות כי כנראה שבסדיר אני לא אנעל נעל שהיא כל כך תקנית (כמובן שתלוי איפה אני אשרת ואיזה מפקד יפול עלי אבל בערך 90 אחוז מהבנות לא לובשות נעליים תקניות ובצדק כי הם מכוערות לאללה...)
וראיתי שפרסמו פה פעם רשימות מה כדאי לקנות/להביא, מאחר וחשבתי תמיד שזה כל כך רחוק לא ממש שמרתי אותם אז אם למישהו יש קישור או משהו כזה אני אשמח אם הוא יפרסם... וזהו
תודה מראש למי שעונה..
אני מתגייסת