עוד דיון מעניין.

Hippie Jeannie

New member
עוד דיון מעניין.

אז ככה. בעודי במעמקי לימודי מחזות הזמר בניו יורק, פתאום חשבתי... אני לא באמת יודעת כלום על חברי הפורום שלי מבחינת מה הם "עושים" עם אהבת מחזות הזמר שלהם. אני יודעת שכולם פה מעריצים שרופים של הז'אנר, אבל אני לא מכירה את רובכם, ולא יודעת איך אתם משלבים את מחזות הזמר בחיי היום יום שלכם, מלבד להקשיב להם. אני יודעת שאביטל, למשל, מביימת ומשחקת בהפקות של מחזות זמר. אני יודעת שליאור היה ב"עלובי החיים"
. אני יודעת שטל מממש את אהבתו דרך היותו הפיה הסדנקית של כל תלמידי בית צבי
. אבל זהו בערך... ופתאום חשבתי - הפורום הזה קיים כבר... שש שנים באפריל הקרוב, אני חושבת. שש שנים שאני פה, ורוב חברי הפורום פה מספר שנים, ואני לא יודעת הרבה עליכם. ולהיות פה בניו יורק, בלימודים כל-כך איטנסיביים למקצוע כל-כך תובעני ותחרותי, תהיתי אם אני היחידה שהייתה מספיק משוגעת כדי להמר על הכל וללכת על זה בתור מקצוע לחיים. מעניין אותי לדעת אם מישהו מכם שקל ללכת בכיוון הזה, או לנסות ללכת בכיוון הזה בארץ, וכו' וכו' וכו'.. מעניין אותי, בקיצור, אם - ואיך - אתם משלבים את האהבה הזו בחייכם מלבד בתור מאזינים ו\או צופים
אז יאללה. שפכו.
 

netmaster1

New member
פיה סנדקית...

חחח אני מנסה לחשוב מה להגיד על זה, אבל זה פשוט נכון.. אין מה להגיד למרות שזה לא רק לתלמידי בית צבי, זה בערך לכולם:) אני עכשיו גם עובד בתור מנהל הצגה שעולה אוטוטו בצוותא אז לאט לאט גם אני מתברג בעסק:)
 

RossandRachel

New member
שאלה טובה...

אני פחות על הבמה, זה פחות מדבר אליי. למרות שיש לי מין חלום תאורטי לקחת חלק במחזמר יום אחד, ובאופן חד פעמי..חח האהבה שלי למחזות זמר נותנת לי עילה לנסוע לחו"ל, משהו לחכות לו. אני מחכה כל שנה לטיסה לנ"י כדי שאוכל לחרוש את ברודווי. יש לי פסי קול של מחזות זמר, ואני בעיקר אוהבת להאזים ולהצטרף בשירה:)
 

lioronen

New member
אני?

אני עדיין עסוק בלהיעלב שכל מה שאת יודעת עלי זה שהייתי בעלובי החיים...
 
עבודת מחקר על סונדהיים

אני מעריץ שרוף של סונדהיים, בערך מכיתה י'. התוודעתי אליו בתכנית רדיו שהוקדשה לו. ניצלתי את תקופת לימודי המוזיקולוגיה שלי באוניברסיטת ת"א לקריאת חומר רב עליו מתוך ספרים, כתבי עת, מאגרים ממוחשבים וכו'. אני מוכרח לציין שהספרייה המרכזית באונ' היא מקום מצוין למצוא בו חומר על מחזות זמר. (גם הספרייה למוזיקה באונ' מצוינת למי שמחפש תווים) השיא היה בהכנת והגשת עבודת מחקר לתואר שני על המחזמר "פוליז" מאת סונדהיים. אני מודה לאונ' על שאיפשרה לי לעסוק בנושא זה. להערכתי, זאת עבודה חלוצית בתחומה בשפה העברית. אני מקווה להמשיך לעסוק במחקר גם בעתיד.
 

thorondor

New member
שכחת אותי, אבל אסלח לך ../images/Emo8.gif

אני אמנם עוד לא סגור במאה אחוז שזה באמת הכיוון שאני הולך אליו, אבל לאט לאט אני יותר בטוח שמשחק, וספציפית מחזות זמר זה הכיוון שלי. כרגע אני עושה מה שאני יכול במסגרת מגבלות הצבא כדי לממש את האהבה - פיתוח קול, סדנאות משחק והפקות חובבים , אבל בעתיד מקווה ללמוד בצורה אינטנסיבית. מה שכן, האהבה שלי למחזות זמר מתבטאת בעיקר בפקפוק בנטיות המיניות שלי מצד הסובבים אותי, כולל החברה שלי, שמאז תחילת הקשר לא מפסיקה לזמזם שירים מInto the woods, קברט, Songs for a new world, וכו'. כנראה סוג של אסטרטגיית If you can't beat them.
 
למעלה