dominogrose
New member
עוד בגרות אחת!!!!!!!!!

א י ז ה כ י ף ! ! ! ! ! עוד בגרות אחת וסיימתי ללמוד!!! זו סיבה למסיבבההה!!!! הבגרות בפסיכולוגיה ביום שני הקרוב..... אני מאוששרררתתתת !!!!!!!
))
א י ז ה כ י ף ! ! ! ! ! עוד בגרות אחת וסיימתי ללמוד!!! זו סיבה למסיבבההה!!!! הבגרות בפסיכולוגיה ביום שני הקרוב..... אני מאוששרררתתתת !!!!!!!