עוד בגרות אחת!!!!!!!!! :) :) :)

dominogrose

New member
עוד בגרות אחת!!!!!!!!! :) :) :)

א י ז ה כ י ף ! ! ! ! ! עוד בגרות אחת וסיימתי ללמוד!!! זו סיבה למסיבבההה!!!! הבגרות בפסיכולוגיה ביום שני הקרוב..... אני מאוששרררתתתת !!!!!!! :)))
 

פלג^ר

New member
יופי לך סיווני.אני מאושרת בשבילך..

זו תחושה של הקלה.שכרון נפש שסוף כל סוף.נגמררר.ביי מתוקה
 
למעלה