יש לי בעיה
אז אני אתן רקע לכל מה שאני עושה: בניתי פורום (יש!!!
) ועשיתי כמו בפורום של מעריב, שרק כשמשתמש רוצה לכתוב הודעה הוא צריך להסכים לתנאי השימוש, אבל במקרה של צפייה בהודעות אחרות הוא לא צריך. אז הגדרתי עוגייה שמושתלת בעמוד של השליחה, ובכל קישור בפורום להוספת הודעה, בדקתי אם יש עוגייה, אם כן - לך להוספת הודעה, אם לא - לך לתנאי שימוש, עד כאן הכל טוף? כמובן שרק ברגע שמאשרים את התנאי שימוש אפשר להגיע לדף של הוספת ההודעה, או שזה בעצם לא מובן כל כך, כי זה לא נכון! הסבר: יש מספיק חכמים קטנים וגדולים באינטרנט שיכולים לכתוב את הכתובת של העמוד של הוספת ההודעה בלי לעבור דרך התנאי שימוש, לא? נכון שזה פרנואידי אבל זה נכון... אז מה שעשיתי זה הגדרת עוגייה שמוודאת/ה (איך אומרים?) שהמשתמש אכן עבר דרך התנאי שימוש, ואם כן אז אני בודק בעמוד של השליחת הודעות אם יש עוגייה שבודקת את האישור של המשתמש. העניין הוא שאני מגדיר את השתלת העוגייה ב JS עם הלחיצה על "אני מסכים" ואז העוגייה מושתלת אחרי הצגות פלט למיניהן. השאלה שלי האם response.buffer יעזור לי כאן, עשיתי את זה אבל עדיין יש לי בעיה ורציתי לדעת אם זה הגורם לבעיה.