עוגיות

נתן.ל

New member
זה פועל טוב? באמת ?

אז מה מצחיק פה : שהפעם הראשונה ואחרונה שהתעסקתי עם עוגיות כל סוג של עוגיות היה לפני יותר משנה ..... נהדר איך שלא השתנה כלום בקטע הזה ...
 

itai_asp

New member
זה אכן פועל, אבל יכלתי לקצר לעצמי

תהליכים, אם רק הייתי שם redirect בתחילת העמוד של השליחת הודעה במקרה שאין עוגייה.... איזה מבעס זה לדעת שאפשר היה לעשות את הכל במשפט אחד...
 
למעלה