עוגה למסיבה...

חשבתי להוציא מתוכה יד עם פטיש פלסטי

זה אחד הדברים שממש זכורים לי מערב יום העצמאות. והחלטתי שאת "הקירות" אני אצפה בדגלים. מקווה רק שאספיק בזמן. אני "טרודה" כרגע בשתי עוגות אחרות בראצית מצויירת ענקית ורכבת.
 
למעלה