עוגה למסיבה... יש התפתחויות? שאלות? עוד רעיונות?
מ מיכלהירש New member 20/4/04 #2 חשבתי להוציא מתוכה יד עם פטיש פלסטי זה אחד הדברים שממש זכורים לי מערב יום העצמאות. והחלטתי שאת "הקירות" אני אצפה בדגלים. מקווה רק שאספיק בזמן. אני "טרודה" כרגע בשתי עוגות אחרות בראצית מצויירת ענקית ורכבת.
חשבתי להוציא מתוכה יד עם פטיש פלסטי זה אחד הדברים שממש זכורים לי מערב יום העצמאות. והחלטתי שאת "הקירות" אני אצפה בדגלים. מקווה רק שאספיק בזמן. אני "טרודה" כרגע בשתי עוגות אחרות בראצית מצויירת ענקית ורכבת.