עוגה לחלקה של ילדון בן 3 שבא עם הוריו מחו"ל לארץ לרגל האירוע (זוג שליחי חב"ד) בדיעבד, התלבטתי אם זה לא ריק מידי. אם כי הבקשה היתה לעוגה נקיה עם פיסולים עדינים