עוגה לחלקה

עוגה לחלקה

של ילדון בן 3 שבא עם הוריו מחו"ל לארץ לרגל האירוע (זוג שליחי חב"ד)

בדיעבד, התלבטתי אם זה לא ריק מידי.
אם כי הבקשה היתה לעוגה נקיה עם פיסולים עדינים
 
ממש יפה. בכלל לא ריק והציור מקסים.

את הסגירה של העוגה אני מעדיפה בד"כ לעשות עם "נקניק" ארוך של בצק סוכר שבו אני מתמשת בצובטן.
 

סימי3

New member
הרעיון מקסים בעיניי ולא, היא לא ריקה

אני למדתי עם הזמן שלפעמים מעט זה הרבה. יפה מאוד!!
 
תודה לכולכן!!!

מה שהתלבטתי אם לא ריק מידי היה הדופן של העוגה שהיתה נקיה כליל.
אבל לשמחתי אהבו את זה ככה.
מה שנקרא, מכל עוגה לומדים עוד משהו
 

MNMcakes

New member
עוגה עדינה ויפה

אני תמיד אומרת לעצמי "כל המוסיף גורע" וזה באמת נכון...
 
למעלה