עוגה חדשה

אמית2

New member
מקסים!! יופי של צביעה!

אני לא כל כך אוהבת את הכיתוב...אבל זו אני
 

ראומה1

New member
מושלם!

הצבעים מקסימים והציור כל כך יפה. אפשר לשאול מתי משתמשים בצובטן, צריך לחכות אחרי שמניחים את הבצק או שאפשר מיד בהתחלה?
 

אמית2

New member
ממש אחרי שאת מניחה את הבצק - כל זמן

שהוא לח ולא התחיל להתייבש...
 
אני כל כך אוהבת את העוגות שלך !

תמיד קווים נקיים ויפים. בדיוק הטעם שלי
. מדהימה כתמיד
את משתמשת גם בצבע מאכל לבן ?
 

נויתן

New member
המון תודה על הפירגון

אני תמיד משתמשת בצבע לבן וכדי ליצור מעברים בין גוונים אני משתמשת במיכחול רטוב מעט בלי צבע בכלל
 

MP826

New member
עוגה יפיפיה ../images/Emo23.gif

הצביעה כל כך עדינה ומושלמת אהבתי מאוד
 
למעלה