עובי רירית
אני יומיים לפני החזרת מוקפא. בשני שעבר עשיתי מעקב זקיקים ועובי הרירית היתה 8. אני לוקחת אסטרופם מהיום השלישי למחזור ובחמישי האחרון התחלתי לקחת גם דופסטון. היום הלכתי לעשות מעקב זקיקים על דעת עצמי, הרופא לא שלח, התחשק לי לראות שהכל בסדר. הרירית היתה היום 7.4. הייתי בהלם. סימסתי לרופא כי רציתי לבדוק את זה בצהריים במקום אחר, כי כבר למדתי שיש הבדלים בין בודקות/מכונים וכו'. הרופא ענה שלא צריך בדיקה נוספת כי בהשפעת הדופסטון הרירית נראית אחרת. לא הרגיע אותי. אני סומכת עליו אבל לא רגועה לקראת שלישי.
מה אתן אומרות?
אני יומיים לפני החזרת מוקפא. בשני שעבר עשיתי מעקב זקיקים ועובי הרירית היתה 8. אני לוקחת אסטרופם מהיום השלישי למחזור ובחמישי האחרון התחלתי לקחת גם דופסטון. היום הלכתי לעשות מעקב זקיקים על דעת עצמי, הרופא לא שלח, התחשק לי לראות שהכל בסדר. הרירית היתה היום 7.4. הייתי בהלם. סימסתי לרופא כי רציתי לבדוק את זה בצהריים במקום אחר, כי כבר למדתי שיש הבדלים בין בודקות/מכונים וכו'. הרופא ענה שלא צריך בדיקה נוספת כי בהשפעת הדופסטון הרירית נראית אחרת. לא הרגיע אותי. אני סומכת עליו אבל לא רגועה לקראת שלישי.
מה אתן אומרות?