עובי רירית

שחר רו1

New member
עובי רירית

אני יומיים לפני החזרת מוקפא. בשני שעבר עשיתי מעקב זקיקים ועובי הרירית היתה 8. אני לוקחת אסטרופם מהיום השלישי למחזור ובחמישי האחרון התחלתי לקחת גם דופסטון. היום הלכתי לעשות מעקב זקיקים על דעת עצמי, הרופא לא שלח, התחשק לי לראות שהכל בסדר. הרירית היתה היום 7.4. הייתי בהלם. סימסתי לרופא כי רציתי לבדוק את זה בצהריים במקום אחר, כי כבר למדתי שיש הבדלים בין בודקות/מכונים וכו'. הרופא ענה שלא צריך בדיקה נוספת כי בהשפעת הדופסטון הרירית נראית אחרת. לא הרגיע אותי. אני סומכת עליו אבל לא רגועה לקראת שלישי.
מה אתן אומרות?
 
הכל טוב


הסטייה שאת מדברת עלייה הגיונית גם בלי קשר לדופסטון
אבל בכל מקרה ברגע שאת משלבת את הפרוגסטרון בתהליך ריריתוש שלך קצת נדחסת וזה האפקט.
בהצלחה
 

haych

New member
לי נאמר שמעל 7 זה בסדר

אז נראה לי שאפשר להיות רגועה.
מדובר על הפרש של חצי מילימטר, מאוד יכול להיות קשור להבדלים בין בודקים/טעויות מדידה ובכל מקרה-זה עדיין עובי תקין.

אם ירגיע אותך לבדוק פעם נוספת - לכי על זה. כל מה שיקל עליך, גם אם לרופא זה נראה מיותר.

שיהיה בהצלחה בהחזרה!
 

נועה312

New member
הרופא צודק

את הרירית בודקים לפני ביוץ כשהיא תלת שכבתית.
אחרי ביוץ היא הופכת מתלת שכבתית לאחידה ונעשית דקה יותר. אין שום סיבה לבדוק אותה אחרי ביוץ.
 
למעלה