עד לא ידע
שלום לכולם. איזו דת נפלאה היא הדת היהודית! באיזו עוד דת יש מצווה לשתות "עד לא ידע ארור המן מברוך מרדכי" ז"א עד שלא נדע מי חבר שלנו ומי לא... אז לכבוד פורים אני רוצה לפתוח פה בשרשור שיכרות מיוחד. כל מה שאתם יכולים לספר על שיכרות ושיכורים מה אתם עושים כשאתם שיכורים? איך נמנעים מלהשתכר, איך מעבירים הנגאובר וכו'. וכרגיל, אני אתחיל. יום שישי בערב, ה2 ליוני 1995. יצאנו כל החבר'ה למועדון הקאט באלו שאז נחשב לפאר המועדונים לבני ה18 פחות או יותר. אמצע הבגרויות של י"ב ואני פצפון בן 17.5 אבל שתיין לא קטן. הסיבה למסיבה, יומולדת של מישהי מהחבר'ה. הכול מתחיל רגוע, אני מזמין משקה לא ידוע שמכיל בעיקר וודקה אבל גם עוד דברים שאני לא מצליח לזכור כרגע, אחוזי האלכוהול שלו היו מאוד קרובים ל40%. אבל במקום כוס שוט קיבלתי את המשקה בקנקן כמו שמוזגים מיץ טבעי ביטבתה. ואני, כמו ילד פולני טוב שותה את הכול (בערך 6-7 שוטים), יחד עם בירה לפני נכנסה אליי כמות לא קטנה של אלכוהול באותו ערב, ולכן המעשים הבאים שאני אפרט פה בהחלט הגיוניים. קודם כל, ישבתי מול מאוורר בערך חצי שעה, פשוט לבהות במאוורר, התירוץ שלי - היה לי חם בפנים. אח"כ - בדרך הביתה, בעודי שוכב לי במושב האחורי של פיאט 127, כשבמושב הנהג יושב חברי הטוב ר. (השם המלא שמור במערכת) וחברתו באותו זמן, שהייתה ידידה טובה שלי א. (כנ"ל) בגלל שהכרתי כל אחד מהם בנפרד, והם סמכו עליי, ידעתי מה כל אחד מהם באמת חושב על השני ובאותו ערב החלטתי שזהו, אני הולך לספר להם הכול. הם כמובן נפרדו למחרת. התירוץ שלי - הם התקשרו להודות לי כמה ימים אח"כ שהם לא העזו להגיד מה שאני אמרתי. את שאר הסיפור אספר בהמשך... עכשיו תורכם...
שלום לכולם. איזו דת נפלאה היא הדת היהודית! באיזו עוד דת יש מצווה לשתות "עד לא ידע ארור המן מברוך מרדכי" ז"א עד שלא נדע מי חבר שלנו ומי לא... אז לכבוד פורים אני רוצה לפתוח פה בשרשור שיכרות מיוחד. כל מה שאתם יכולים לספר על שיכרות ושיכורים מה אתם עושים כשאתם שיכורים? איך נמנעים מלהשתכר, איך מעבירים הנגאובר וכו'. וכרגיל, אני אתחיל. יום שישי בערב, ה2 ליוני 1995. יצאנו כל החבר'ה למועדון הקאט באלו שאז נחשב לפאר המועדונים לבני ה18 פחות או יותר. אמצע הבגרויות של י"ב ואני פצפון בן 17.5 אבל שתיין לא קטן. הסיבה למסיבה, יומולדת של מישהי מהחבר'ה. הכול מתחיל רגוע, אני מזמין משקה לא ידוע שמכיל בעיקר וודקה אבל גם עוד דברים שאני לא מצליח לזכור כרגע, אחוזי האלכוהול שלו היו מאוד קרובים ל40%. אבל במקום כוס שוט קיבלתי את המשקה בקנקן כמו שמוזגים מיץ טבעי ביטבתה. ואני, כמו ילד פולני טוב שותה את הכול (בערך 6-7 שוטים), יחד עם בירה לפני נכנסה אליי כמות לא קטנה של אלכוהול באותו ערב, ולכן המעשים הבאים שאני אפרט פה בהחלט הגיוניים. קודם כל, ישבתי מול מאוורר בערך חצי שעה, פשוט לבהות במאוורר, התירוץ שלי - היה לי חם בפנים. אח"כ - בדרך הביתה, בעודי שוכב לי במושב האחורי של פיאט 127, כשבמושב הנהג יושב חברי הטוב ר. (השם המלא שמור במערכת) וחברתו באותו זמן, שהייתה ידידה טובה שלי א. (כנ"ל) בגלל שהכרתי כל אחד מהם בנפרד, והם סמכו עליי, ידעתי מה כל אחד מהם באמת חושב על השני ובאותו ערב החלטתי שזהו, אני הולך לספר להם הכול. הם כמובן נפרדו למחרת. התירוץ שלי - הם התקשרו להודות לי כמה ימים אח"כ שהם לא העזו להגיד מה שאני אמרתי. את שאר הסיפור אספר בהמשך... עכשיו תורכם...